کد خبر 344152
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱

۴۳ تن از نیروهای نخبه ارتش اسرائیل در نامه ای خشونت علیه فلسطینیان را محکوم کرده و اعلام کردند که دیگر تمال ندارد به خدمت در یگانی که حقوق غیر نظامیان فلسطینی بیگناه را نقض می‌کند ادامه دهند.

به گزارش مشرق، 43 نفر از واحد شناسایی ارتش اسرائیل این مسئله را رد کردند که از این به بعد در عملیات هایی مشارکت کنند که علیه فلسطینیان است.

این سربازان اسرائیلی در یک نامه به نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مخالفت خود را به این مسئله نشان دادند و نوشتند که اطلاعات این واحد ارتش اسرائیل در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد که به غیر نظامیان بیگناه آسیب برساند.

این یگان ارتش اسرائیل  آزار و اذیت ها و تعقیبات سیاسی را امکان پذیر می کند.

این نامه امروز جمعه در پایگاه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت منتشر شد. این نامه همچنین توسط یک سرگرد، دو سروان و یک ستوان امضا شده است. البته نام کامل آن ها فاش نشده است.

در این نوشته همچنین آمده است که "ما نمی توانیم با وجدان راحت در این سیستم کار کنیم و حقوق میلیون ها انسان را نقض کنیم."

این 43 سرباز نخبه اسرائیلی همچنین به شهر کسازی های اسرائیل در کرانه باختری هم انتقاد وارد کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلمان ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    البته نباید چنین افرادی رو ضد صهیونیست دونست اونا فقط دنبال تشکیل رژیم جعلی در سرزمینهای متصرفه در سال1948 میلادی هستند و سرزمینهای 1967 رو فلسطین میدونن در حالیکه طبق نظر صریح مقام معظم رهبری تنها فلسطین واقعی یعنی همه این سرزمین از بحر تا نهر رو شامل میشه و تمام قطعنامه های این چنینی نباید مسلمین رو از تکلیفشون در آزادسازی فلسطین و بیت المقدس منصرف کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس