کد خبر 343517
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

مدیرکل دفتر تعالی ازدواج وزارت ورزش و جوانان از نیم بها شدن خدمات مشاوره ازدواج همزمان با هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بهمن بهمنی مدیرکل دفتر تعالی ازدواج وزارت ورزش و جوانان ، به برنامه‌های هفته ازدواج وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در هفته ازدواج که از 4 مهر آغاز می‌شود خدمات مشاوره ازدواج در مراکز مشاوره  ازدواج و خانواده که دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی هستند به صورت نیم بها ارائه می‌شود.

مدیرکل دفتر تعالی خانواده وزارت جوانان افزود: نخستین مجمع ملی خیرین ازدواج کشور همزمان با هفته ازدواج برگزار می‌شود این مجمع ساختار جدیدی است که به تصویب رسیده و تمام خیرین حوزه ازدواج در سراسر کشور در این مجمع حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته برای نخستین واحدهای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده مجوز فعالیت صادر می‌شود و با هماهنگی که با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انجام شده است، برنامه‌هایی در زمینه معرفی سبک زندگی ایرانی- اسلامی در حیطه ازدواج و خانواده خواهیم داشت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    مگه هنوز هم کسی ازدواج میکنه. عجیبه واقعا!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس