کد خبر 343305
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت خبر این حادثه در ساعت 10:27 دقیقه صبح امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 23 را به محل حادثه در خیابان مجیدیه، خیابان شهید محمودی رهسپار کرد.

حمید خلج آبادی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: محل حادثه یک کارگاه ساختمانی بود که کارگران در زمینی به وسعت 1200 متر مربع مشغول پی ریزی ساختمان جدید بودند.

وی ادامه داد: یکی از کارگران به نام تاج محمد-د در حال جوشکاری بشکه خالی مواد شیمیایی بود که به علت تبخیر مواد شیمیایی ناشی از حرارت جوشکاری و متراکم شدن بخار این مواد در داخل بشکه، ناگهان این بشکه با صدای مهیبی منفجر شد.

خلج آبادی گفت: انفجارشدید و متلاشی شدن بشکه باعث مصدومیت شدید این کارگر افغانی شد که پس از معاینات اولیه مرگ وی بر اثر شدت صدمات وارده مورد تائید قرار گرفت.

این فرمانده آتش نشانی بی احتیاطی و رعایت نکردن موازین ایمنی به هنگام کار را علت این حادثه ذکر کرد و افزود: تحقیقات لازم در خصوص بروز این حادثه مرگبار از سوی نیروی انتظامی درحال انجام است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات لازم به پیمانکار و کارگران، برای رفع هر گونه خطری، محل حادثه را کاملا ایمن سازی کردند.
{$sepehr_album_17072}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آسمان ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    خب انفجار بشکه چه ربطی به مارمولک داشت؟خخخخخخخ
  • امیر ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    خدا رحمتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس