کد خبر 343231
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

با پیشروی سیل به سمت جنوب ایالت پنجاب و بسته شدن مسیرهای ارتباطی نیروهای امدادی نتوانستند برای کمک به مردم سیل‌زده وارد عمل شوند و همین امر آمار قربانیان را تا 357 نفر افزایش داد.

به گزارش مشرق، تعداد افرادی که تا کنون بر اثر پیشروی سیل جان خود را از دست داده‌اند به 357 نفر رسیده در عین حال 294 نفر نیز بر اثر ادامه این سیل ویرانگر زخمی شده‌اند.

طغیان رود چناب و راوی روستاهای بیشتری را به زیر آب برده و باعث تخریب زمین‌های کشاورزی به ویژه مزارع برنج شده است.

بر اساس این گزارش شدت سیل به قدری است که برخی روستاها به طور کامل محو شده‌اند و اثری از آنها باقی نمانده است. به علت از بین رفتن مسیرهای زمینی نیروهای امدادی نتوانستند خود را به مناطق سیل‌زده برسانند و تعداد زیادی از مردم در محاصره سیل قرار دارند.

آخرین آمار نشان می‌دهد سیل در حال پیشروی به سمت جنوب پنجاب است و در منطقه جهنگ و شهر ملتان حالت فوق‌العاده اعلام شده است.

بر اساس این گزارش امروز بیش از 200 روستا به زیر آب رفت در عین حال دولت ایالتی بلوچستان نیز به سبب پیشروی سیل با اعلام وضعیت فوق‌العاده از سازمان‌های دولتی خواست برای مواجه شدن با سیل آماده باشند.

در برخی مناطق پاکستان نیز مردم سیل زده با برپایی تظاهرات نسبت به دریافت نکردن کمک‌های لازم برای و اسکان مناسب دست به تظاهرات زده و با بستن خیابان‌ها خواهان رسیدگی به وضعیت مردم آسیب دیده شدند.

ابرهای تیره که خبر از ادامه بارندگی می‌دهد

مردم پاکستان در محاصره سیل

تلاش یک شهروند پاکستانی برای نجات

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس