کد خبر 3430
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در واکنش به اخباري مبني بر صدور دستور توقف واگذاري سيمکارت ايرانسل از سوي اين سازمان در تازه ترين اظهارات خود توقف فروش سيمکارتهاي ايرانسل را رد کرد و گفت: فروش سيمکارتهاي اپراتور دوم ادامه مي يابد.


به گزارش مشرق، محمد کرم پور در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت فعاليت اپراتور ايرانسل و واگذاري سيمکارتهاي اين اپراتور با کد 0939 اظهار داشت: ايرانسل طبق قانون در حال فعاليت است و تاکنون تخلفي در فعاليتهاي خود نداشته است.
معاون وزير ارتباطات ادامه داد: معاونت نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاکنون گزارشي مبني بر تخلف ايرانسل در فروش سيمکارت ارائه نکرده است و اين اپراتور مي تواند کماکان سيمکارت واگذار کند.
اين اظهارات در حالي بيان مي شود که اخيرا اخباري پيرامون صدور دستور توقف واگذاري سيمکارت ايرانسل از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منتشر شده بود.
کرم پور پيش از اين توقف فروش سيمکارتهاي ايرانسل را تکذيب و يا تاييد نکرده اما اعلام کرده بود به زودي جلسه اي براي بررسي اين موضوع برگزار خواهد شد و نسبت به موارد مطروحه تصميم گيري مي شود و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تمامي تلاش خود را براي نظارت و تنظيم بازار به کار مي بندد.
آغاز واگذاري بسته 10 ميليوني سيمکارت هاي اپراتور ايرانسل با پيش شماره 0939 پس از بلوک هاي 0935 ، 0936 ، 0937 و 0938 سبب شد تا به دليل عدم ارائه آمار شفاف عملکرد اين اپراتور از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اين مسئله مطرح شود که سقف واگذاري سيمکارت هاي اين اپراتور چه ميزان است و ايرانسل در عرض سه سال فعاليت خود چه تعداد مشترک جذب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس