کد خبر 342829
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:من با تمامی اعضای کمیسیون تولید ملی در مشهد حضور دارم و به همین دلیل نتوانستم به جلسه هیات مدیره استقلال بروم.

به گزارش مشرق، مقداد نجف نژاد در خصوص اینکه مجددا در جلسه روز گذشته هایت مدیره استقلال حضور پیدا نکرده است گفت: من با تمامی اعضای کمیسیون تولید ملی در مشهد حضور دارم و به همین دلیل نتوانستم به جلسه هیات مدیره استقلال بروم.

وی افزود: در اینجا بحث در مورد لایحه خروج از رکود و همچنین تولید ملی مطرح است و با کلیه اعضای این کمیسیون در مشهد حضور داریم.

نجف نژاد در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیات مدیره در جریان سفر شما به استان خراسان هستند یا خیر گفت: نه، هیچکس با من صحبتی نکرده و شاید آنها در جریان باشند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود از هیات مدیره برکنار می‌شود گفت: اصلا چنین بحثی نیست و وزارت ورزش در جریان سفر من به مشهد است.اتفاقا با آقای عزیزی مدیر کل امور مجلس نیز صحبت کردم و ایشان هم پیشنهاداتی داشت که با هم در مورد آن صحبت کردیم.

نجف نژاد در پایان با شایعه خواندن برکناری‌اش به خاطر غیبت‌ در جلسات هیات مدیره گفت: اصلا این مباحث مطرح نیست و تمامی غیبت‌های من در جلسات موجه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس