کد خبر 342033
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

فدراسیون فوتبال با شرکتهای متخلف در تبلیغات غیرقانونی برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال برای دفاع از احقاق حق فوتبال به صورت جدی پیگیر برخورد با متخلفانی است که در جام جهانی کپی رایت تیم ملی ایران را رعایت نکردند و تاکنون موفق به برخورد با چندین شرکت متخلف شده است و آنها حاضر شده‌اند به فدراسیون غرامت پرداخت کنند.

اما هنوز چندین شرکت دیگر وجود دارند که به صورت غیرقانونی از نام تیم ملی برای معرفی کالاهای خود استفاده می‌کنند که فدراسیون به آنها هشدار داده است منتظر برخورد کیفری باشند.

احسان مظفری پور، مدیر پروژه حمایت از تیمهای ملی در فدراسیون فوتبال، دراین رابطه توضیح می دهد که فدراسیون دراین بخش هم موانعی دارد که در حال برطرف شدن هستند و آنها که قوانین را زیر پا می گذارند منتظر عواقب کیفری تخطی از قانون باشند: از طریق رسانه ها اطلاع‌رسانی کرده ایم و بحث حقوقی آن را هم پی گرفته ایم، به هرحال شرکتها و فعالان اقتصادی می توانند از راه مشخص و معلوم با رعایت حق و حقوق تیم ملی ایران از این تیم حمایت کنند و از ابزار تیم ملی هم برای معرفی کالاهای خود استفاده کنند ولی برخی شرکتها این کار را نمی کنند که باید منتظر عواقب کیفری این موضوع که توسط فدراسیون پیگیری می شود، باشند!

وی گفت: از طرف دیگر از مردم هم خواهش می کنیم که خودشان به تیم ملی کمک کنند و فقط کسانی را که به عنوان حامی تیم ملی انتخاب شده اند را بپذیرند، آنها که بدون مجوز رسمی خود را حامی تیم ملی ایران معرفی می کنند هواداران خودشان آنها را تنبیه کنند. تاکنون تنها بانک پاسارگاد، همراه اول و گلرنگ (اویلا) حامیان رسمی تیم ملی ایران هستند و حمایتهای غیر رسمی هم غیرقانونی است.

قرعه کشی هواپیمای دونفره و آپارتمان


یکی از برنامه‌هایی که برای حمایت از تیم های ملی به ویژه تیم ملی در جام جهانی انجام شد، راه اندازی باشگاه هواداران بود که تا جام ملتهای آسیا نیز ادامه دارد. هواداران تیم ملی ایران می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه همیشگی 9090 از خط همراه اول عضو این سامانه شوند و ضمن دریافت اطلاعات و اخبار اختصاصی تیم ملی ایران از مزایای فروشگاه اختصاصی تیم ملی و شرکت در مراسم تیم ملی بهرمند شوند.

تاکنون هشت خودرو قرعه کشی شده که 6 خودرو به هواداران تیم ملی اهدا شده، قرعه کشی هواپیمای دونفره هم انجام شده که به زودی اهدا می‌شود. جایزه بزرگ بعدی یک دستگاه آپارتمان است که روزعید غدیر قرعه کشی می شود و هواداران اگر بتوانند سی هزار امتیازخود را در حمایت از تیم ملی کسب کنند، درقرعه کشی آپارتمان جزیره کیش شرکت خواهند کرد و البته با توجه به دائمی بودن سامانه تیم ملی حتی پس از جام ملتها این موارد ادامه خواهند داشت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس