کد خبر 341612
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

وزير صنعت، معدن وتجارت به خودروسازان سه ماه فرصت داد تا نسبت به اصلاح شیوه خدمات رسانی نامطلوب برخی نمایندگی های خود، اقدام کنند.

به گزارش مشرق، ساسان قربانی، در خصوص جلسه اخیر شورای سیاستگذاری خودرو گفت: در نوزدهمين جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو، به طور متمرکز بر مباحث کیفی و خدمات پس از فروش پرداخته و در این راستا گزارش کاملی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو افزود: این گزارش به ارزیابی دقیق عملکرد شرکت‌های خودروسازی درخصوص خدمات پس از فروش پرداخته بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس روند کلی خدمات، بهبود یافته ولی برای دستیابی به استانداردهای جهانی می‌بایست روند بهبود، سرعت بیشتری بگیرد. این در حالی است که این گزارش از یک میلیون نظرسنجی در مورد 2429 نمایندگی تهیه شده است.

به گفته قربانی، بر این اساس وزیر صنعت، معدن و تجارت  دستور داد گزارش تهیه شده از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم مردم رسانده شود تا مردم از کم و کیف گزارش مذکور اطلاع دقیق و شفاف داشته باشند.

وي گفت:در اين جلسه وزیر صنعت تاكيد داشت كه نباید نگران اطلاع‌رسانی و شفافیت اطلاعات باشیم زيرا این امر باعث می‌شود اشکالات را بهتر برطرف کنیم و مردم در جریان وقایع و اقدامات ما قرار گیرند.

قربانی افزود: از سوی دیگر مقرر شد شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی که حائز شرایط مطلوب در زمینه خدمات پس از فروش نیستند در مدت 3 ماه اقدامات لازم جهت ارتقای سطح کیفی خود بعمل آورند.

وي گفت: در اين جلسه مقرر شد پایش عملکرد شرکت‌های خودروسازی به صورت مستمر و جدی تداوم یابد و بصورت دوره‌ای این گزارش به اطلاع شورا و مردم رسانیده شود.

قرباني در ادامه تأکیدکردند: در شاخص‌های ارزیابی سطح کیفی و عملکرد شرکت‌های خودروسازی و خدمات پس از فروش، بیشترین توجه به رضایتمندی مشتری متمرکز شود.

سخنگويي شوراي سياستگذاري خودرو توضيح داد: این گزارش  براساس اطلاعات دریافتی از سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، شرکت‌های خودروسازی و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها و شرکت‌های بازرسی و وزارت متبوع تهیه شده بود.

وي گفت: دراین گزارش نیز بیشترین نارضایتی تأخیر در تحویل خودرو اعلام شده بود که عامل اصلی آن کاهش تیراژ تولید در سال 92 متأثر از تحریم‌های بین‌المللی بوده است که روند تحویل خودرو در سال 93 با توجه به تدابیر اندیشیده شده، بهبود نسبی داشته است.

ساسان قرباني افزود : در اين جلسه همچنين گزارش دفتر نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صنعت خوردو ارائه شد.

وي گفت : پس از استماع گزارش، وزیرصنعت، معدن و تجارت از شرکت‌های خودروسازی خواست در کمترین زمان به شکایات مردمی رسیدگی و در نهایت رضایت مشتریان حاصل شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بنده ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    0 0
    فکر نکردند که ممکنه خودروسازان خدائی نکرده ناراحت بشن؟؟
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    اخیی دلم شکست اخیی خودروساز مظلوم اینهمه تشر چرا
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    تاچندروز پیش دفاعی میکردند از خودروساز که بیا وببین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس