کد خبر 341335
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

امیررضا خادم ارسال نامه به فدراسیون جهانی کشتی توسط برخی از افراد داخلی برای تخریب چهره‌اش جهت حضور در انتخابات هیات رییسه فیلا را بر ضد منافع ملی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که فدراسیون کشتی و وزارت ورزش در حال تلاش و حمایت از امیررضا خادم هستند تا بتوانند او را وارد هیات رییسه فیلا کنند یکی از خبرگزاری‌ها، خبری منتشر کرد که برخی افراد از داخل کشور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی سعی در تخریب چهره خادم دارند.

امیررضا خادم با تائید این موضوع، این عمل را زیر سوال بردن منافع ملی دانست و گفت: گاهی برخی افراد آنقدر به منافع شخصی خود فکر می‌کنند که متاسفانه منافع ملی از یادشان می‌رود. تفکرات ملی وجود ندارد و اگر بحث کارشناسی شود مشخص است که این اتفاق کاملا به ضرر ورزش ما و جوانان کشور خواهد بود. ما در 8 سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که باید هرچه داریم برای کشورمان و منافع ملی بگذاریم اما می بینیم که تمایلات شخصی باعث می‌شود تا چنین اتفاق‌هایی بیفتد.

او ادامه داد: به نظر من حتی اگر حقی برای این افراد وجود داشته باشد، این رفتار مناسب نبود چرا که باید در یک خانواده مسائل بررسی شود نه اینکه منافع ملی را فراموش کنیم و به ورزش کشور ضربه بزنیم آن هم با حرف‌های غیر واقع و تهمت‌هایی که به هیچ وجه درست نیست. به هر حال این اتفاق کار خوبی نبوده و در جاهای مختلف اتفاق افتاده و حالا در کشتی نیز این اتفاق افتاده است.

معاون پارلمانی وزارت ورزش بیان کرد: در شرایطی که فدراسیون کشتی و وزارت ورزش از من حمایت کردند و فدراسیون کشتی در این مدت خیلی تلاش کرده، این اتفاق افتاده است. باید بدانیم من برای رسیدن به هیات رییسه فیلا به اندازه کافی رقبای دشواری دارم. 22 کاندیدا برای 7 کرسی رقابت بزرگی است و دیگر نباید در داخل نیز رقابت به وجود بیاورند و در داخل خودزنی کنیم. مطمئنا این رفتار منطقی نیست و حتما لطمه‌ای بزرگ به ورزش کشور خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این افراد که مخالف شما هستند، گزینه دیگری مد نظر دارند بیان کرد: من خبری ندارم و نمی‌دانم آنها چه تفکری دارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس