کد خبر 341213
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

رئیس فدراسیون والیبال گفت: چهار بازی تدارکاتی ایران مقابل آمریکا باعث شد این تیم دیگر برای بازیکنان کشورمان ابهتی نداشته باشد و خیلی راحت مقابل این تیم به میدان بروند.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال افزود: مطمئنم بازیکنان ما تمام زحمت خود را در ادامه مسابقات قهرمانی جهان می‌کشند و دل مردم را بار‌ها و بار‌ها شاد خواهند کرد. هیچ کار‌شناسی پیش بینی نمی‌کرد از دو بازی مقابل ایتالیا و آمریکا به دو پیروزی دست پیدا کنیم. کسانی که از سفر تیم ملی به آمریکا انتقاد کردند متوجه شدند که بازی‌های تدارکاتی مقابل این تیم چه تاثیر مثبتی در کار تیم گذاشت.

چهار بازی تدارکاتی ایران مقابل آمریکا باعث شد این تیم دیگر برای بازیکنان کشورمان ابهتی نداشته باشد و خیلی راحت مقابل این تیم به میدان بروند.


وی افزود: آمریکا در بازی مقابل ایران خیلی خوب بازی کرد و تغییرات تاکتیکی زیادی داشت اما بازیکنان ایران به خوبی مقابل این تیم مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند. مردم در بازی ایران و آمریکا یک کلاس خوب از والیبال را تماشا کردند زیرا همه اذعان دارند که آمریکا یکی از بهترین تیم‌های جهان است اما بازیکنان ما با شهامت خود سربلند از میدان خارج شدند. در این پیروزی‌ها جای شهرام محمودی و دیگر بازیکنانی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند مانند علیرضا نادی و حمزه زرینی خالی است زیرا همه آن‌ها در رسیدن تیم به این آمادگی موثر بودند. مطمئنم همه ۲۲ بازیکنی که در فهرست اولیه ما برای مسابقات قهرمانی جهان جای داشتند توانایی بازی کردن در این رقابت‌ها را دارند.


داورزنی اظهار داشت: بازیکنان ذخیره تیم ملی هم انگیزه زیادی دارند و با وجود نشستن روی نیمکت تیم را تشویق می‌کردند که این مسئله نشان می‌دهد برای آن‌ها موفقت تیم ملی مهم است نه اینکه چه کسی بازی می‌کند.

برای فدراسیون والیبال حضور در جمع هشت تیم بر‌تر دنیا نتیجه خوب و قابل قبولی است اما تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. مردم باید بدانند که قهرمانی جهان با لیگ جهان متفاوت است و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم به راحتی نتیجه خوبی بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در پایان گفت: نباید به این تیم و بازیکنان بیش از اندازه فشار وارد کنیم زیرا بلافاصله پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان باید به بازی‌های آسیایی برویم که مدال طلای آن مسابقات هم برای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد. این مسئله که از میان ملی پوشان چه کسی در بازی‌های آسیایی استراحت کند به نظر سرمربی بستگی دارد و دست اسلوبودان کواچ باز است که از میان ۲۲ بازیکنی که برای بازی‌های آسیایی معرفی کرده‌ایم هر کسی که صلاح دانست را به اینچئون ببرد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    مشرق فکت اومد پایین
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    فکر نمیکنم ، این جماعت مشرقی تهمت زن تر از این حرف ها هستن
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    حتما باید برید امریکا ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس