کد خبر 340545
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
به گزارش گروه اجتماعی مشرق، اغلب روي رايانه هاي شخصي، افراد نام کاربري و رمز عبور حساب هاي کاربري خود را ذخيره مي کنند و هميشه هنگام سپردن رايانه به شخص ديگري، نگران اطلاعات خصوصي خود هستند اما در آخرين نسخه مرورگر کروم قابليتي اضافه شده است که به کاربر امکان مي دهد روي مرورگر يک رمز عبور قرار دهد و به نوعي آن را کاملا شخصي کند.

براي اين کار به هيچ افزونه خاصي نياز نخواهيد داشت و تنها بايد يک سري تنظيمات را روي مرورگر کروم انجام دهيد.

براي شروع ابتدا آدرس chrome://flags را در نوار بالاي مرورگر کروم خود وارد کنيد و سپس به دنبال عبارتEnable new profile management system بگرديد و در آخر کليد آبي رنگ Enable زير آن را انتخاب کنيد.

حال در پايين صفحه، کليد Relaunch Now را بزنيد و صبر کنيد تا مرورگر يک بار باز و بسته شود. در ادامه در سمت راست بالاي صفحه نواري اضافه مي شود که با کليک روي آن پنجره کوچکي باز خواهد شد و مي توانيد با کليک روي تصوير قفل، اقدام به قفل کردن پروفايل تان کنيد.

همچنين براي باز کردن اين قفل از شما درخواست رمز مي شود که اين رمز همان اکانت Gmail شماست که با آن وارد شده ايد.

اين قفل حتي با باز و بسته کردن مرورگر و ري استارت کردن سيستم نيز از بين نمي رود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس