امیرحسین شریفی تهیه‌کننده «آوازهای سرزمین من» از آغاز فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی عباس رافعی طی روزهای آینده در لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین شریفی تهیه کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: پیش تولید این فیلم به تازگی به پایان رسیده و بازیگران هم انتخاب شده اند. قرار است فیلمبرداری آن در لبنان آغاز شود.این اولین فیلمی است که به نقش مخرب گروهک داعش و تکفیری ها در خاورمیانه می پردازد و مقاومت مردم منطقه در مقابل تجاوزها و اعمال وحشیانه آنان را به تصویر می‌کشد. این موضوع اگر چه در ذات خود خشونت آمیز است، اما در قالب یک داستان عاشقانه و رمانتیک روایت می‌شود.

تهیه کننده «اشک سرما» افزود: فیلم «آوازهای سرزمین من» که پروانه ساخت آن به تازگی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است، به زبان عربی فیلمبرداری می شود و برای اکران عمومی در ایران قرار است دوبله شود. «آوازهای سرزمین من» داستان جوان مسلمانی به نام ناصر است که دل در گرو عشق دختری مسیحی به نام سارا دارد. اما آوار مشکلات مسیر این پیوند را دشوار کرده است.البته «آوازهای سرزمین من» نام موقت این فیلم است و بزودی تغییر می‌کند.

نکته جالب درباره فهرست بازیگران حضور خواهر عماد مغنیه (یکی از فرماندهان نظامی حزب ا... لبنان) به عنوان یکی از بازیگران است. تمام بازیگران این فیلم از هنرمندان شناخته شده سینمای لبنان، مصر و سوریه انتخاب شده‌اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: عباس رافعی، نویسنده: امین بهروزی (بر اساس قصه ای از حسین قاسمی جامی)، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، جانشین تولید: مسعود دلیری، جانشین تولید لبنان: مهدی شریفی، طراح صحنه و لباس: سید ایمن ظاهر، انتخاب بازیگر: شادی زیدان، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا ابراهیمی، هماهنگی لبنان: علی بوزید، بازیگران : تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، آن ماری سلامه، ناتاشا شوفانی، عدی رعد، علی طحان، زینب مغنیه، سعید برکات، وفا مشداد، حسن فقیه، حسن فرهات، جمال حمدان و ... تهیه کننده: امیرحسین شریفی- محصول آفاق فیلم- به سفارش مرکز بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
{$sepehr_album_16691}


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس