کد خبر 338752
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

پرسپولیس 1 - 1 پدیده

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شکست یک بر صفر برابر پدیده مشهد را با یک ضربه پنالتی با تساوی یک بر یک عوض کرد. (گزارش کامل بازی +جدول)


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا از مشهد ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آقای دایی! چرا از داوری بازی گله نمی کنی؟!!!! اونقدر داورا رو کوبیدی تا بالاخره ترس ورشان داشت حالا برای تیمت سوت می زنن
  • ایرانی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آقای دایی این بود پرسپولیس متفاوت؟؟؟؟تنها نبوغی که تونستی به خرج بدی گذاشتن نور محمدی 80 کیلویی تو دفاع چپ بود و هر 10 دقیقه جای طارمی و عباس زاده عوض شدن . نیمه اول که کابوس بود ، نیمه دومم اگر پدیده تعمدا عقب نمیکشید ، همون 2 تا موقعیت نصفه نیمه گلم نداشتیم ، با توپ ریختن یلخی رو دروازه از هر جای زمین که کاری پیش نمیره . این پرسپولیس دگرگونتون بود ، یه سوال ، اصلا شما چیزی بلدی در جهت تغییر تاکتیک یا دگرگون کردن شرایط فنی تیم؟؟؟خدارو شکر که چیزی به عنوان پنالتی تو فوتبال هست . 5 تا بازی ، 4 تا گل زدیم ، 2تا پنالتی ، یه ضربه آزاد ، یکیم که تو بازی با ذوب آهن کاملا اتفاقی بود . ما کوچکترین طرح و برنامه ای واسه حمله و رسیدن به گل نمیبینیم . اگه کرنر و اوت دستی نبود توپ به هیجده حریفم نمیرسه . . . بهانه بازیکن و مصدومیت . . .ایناهم بهانه های واهیه . اولا تیم و خودتون بستین ، ثانیا 2 تا بازی اول که تیمت کامل بود چه کردی ؟ سال گذشته که تو هر پست بهترینارو داشتی چه کردی ؟ تو تیم ملی که بهترین بازیکنای ایران دستت بود چه کردی؟ برادر من زور که نیست ، مربیگری صرف نظر از ذاتی بودنش ، نیاز به علم و مطالعه هر لحظه ای داره ، نیاز به این داره که تو تمرینات جای روزنامه خوندنو پیگیر کارای تجاری با تلفن بودن ، تمرینات و نگاه کنی ، نیاز به نیمکتی داره با افراد کاربلد ، نه پاتوق برادر و رفقای آدم . . .آقای دایی برو ، فقط برو . . .برو بزار فرکی بیاد ، ببین با همین تیم چه میکنه ، چون دانششو داره . . .
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    حالا که دیدی گل پدیده آفساید بود...............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس