در این هفته اکثر مربیان از بازی شاگردان خود راضی بودند و کمتر شاهد اعتراض به داوری و مسائل حاشیه ای بودیم.

به گزارش مشرق، هفته پنجم لیگ برتر پرگل آغاز شد و با انجام 6 دیدار استقلال با عبور از پیکان به صدر رسید و سایپا اولین برد خود را در این فصل تجربه کرد.
در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

سایپا 2 - نفت تهران 1

سرمربی سایپا: مستحق کسب 3 امتیاز بودیم

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز تصریح کرد: به بازی مسلط بودیم و بعد از دریافت گل توانستیم به بازی برگردیم.با اجازه از مدیریت باشگاه و کارکنان زحمتکش گروه صنعتی سایپا اولین برد این تیم را تقدیم به شهدای طاهرآباد کاشان می‌کنم.امیدواریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی شکل بازی را بهتر کنیم.سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به‌کارگیری بازیکنان جدید در این تیم و استفاده از جوانان بیان کرد: ما مجموعه‌ای هستیم که تازه دور هم شده‌ایم و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.

جلالی گفت: مطمئن هستم روزهای بهتری در پیش روی ما خواهد بود. نفت تهران یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به بازی تیم سایپا در نیمه دوم گفت: انرژی ما متمرکز به کنترل حریف بود.

گلی که ما از تیم نفت دریافت کردیم قبلاً بر روی این گل تمرین کرده بودیم و دقیقاً این گل شبیه گل دومی بود که نفت به تیم سپاهان زد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سخنان منصوریان مبنی بر بازی تخریبی تأکید کرد: با حریف بازی خوبی داشتیم و نیازمند کنترل حریف در این بازی بودیم. جلالی در مورد بازی تخریبی تیم سایپا گفت:‌شما دیدید که آیا در این بازی کار تخریبی انجام دادیم یا نه.تیم سایپا با حفظ شرایط موجود و رفع ایرادات خود به لیگ برتر ادامه دهد.

منصوریان: برخلاف جریان بازی گل خوردیم

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از شکست مقابل سایپا گفت: به دنبال رفع ایرادات خودمان هستیم و تیم سایپا برخلاف جریان بازی به تیم نفت گل زد.باید بازیها را مدیریت کنیم و سریعا شرایط تیم را برگردانیم. سایپا در طی بازی سعی کرد فوتبال ما را تخریب کنند.با توجه به فرصت کمی بازی‌ها باید در طول هفته ایرادات تیم نفت را برطرف کنیم.تیم نفت تیم جوانی است و جوانی هم می‌تواند خوب و هم می‌تواند بد باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد نحوه بازی این تیم در مقابل سایپا تصریح کرد: احتیاج بود که کمی در این بازی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم.

وی افزود: تیم نفت تیم جوانی است و ما با این تیم امیدوار به کسب نتیجه هستیم.منصوریان در مورد حضور بازیکنان تیم نفت در تیم ملی امید گفت: 12 بازیکن امید در تیم نفت تهران حضور دارند.در این مورد تابع حفظ منافع باشگاه هستم و باشگاه هر سیاست‌گذاری که داشته باشد از آن پیروی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به مشکلات تقویم برای تیم ملی امید گفت: ما باید به نقطه‌ای برسیم که تقویم مسابقات خالی از ایراد شده و تیم ملی امید در آن دیده شود. منصوریان ابراز امیدواری کرد که تیم نفت با توجه به شکست امروز و فراموشی شکست به شرایط آرمانی خود همچون با سپاهان برگردد.

تراکتورسازی 4 - صبای قم 2

خطیبی: از بازیکنان خواستم اصلا دفاع نکنند
اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، رسول خطیبی پس از شکست دادن صبا گفت: این پیروزی را به همان اندک هواداری که حضور داشتند، تقدیم می‌کنم. وقتی تیم 2 بر صفر عقب بود هواداران با شعار معروف عیبی یوخ به بازیکنان روحیه مضاعف دادند. ناگفته نماند که در چند دوره لیگ برتر اولین شکست صبا است که در تبریز رقم می‌خورد. امیدوارم در بازی‌های بعدی که باز هم در تبریز بازی خواهیم کرد با گرفتن حداکثر امتیاز بتوانیم برای دیدار خارج خانه‌ای که مقابل پرسپولیس خواهیم داشت یک ورزشگاه تمام قرمز را داشته باشیم و بازی زیبای لیگ را در هفته هفتم می‌بینیم.

وی افزود: به بازیکنان گفتم صبای قم روی ضد حمله خطرناک است. بعد از دریافت گل اول سعی کردیم تیم را تغییر دهیم اما باز هم صبای قم به گل رسید. به بازیکنان گفتم اصلا دفاع نکنند و روی همین روند با پاس محسن دلیر و حرکت خوب ادینهو به گل رسیدیم. در بین 2 نیمه به بازیکنان گفتم برتری 2 بر یک بسیار لطمه‌پذیر است و می‌توانیم گل بزنیم. با تعویض‌هایی که کردیم نتیجه گرفتیم. بازیکن تعویضی اگر نتیجه را تغییر ندهد بازیکن تعویضی نیست. امروز فرشاد احمدزاده با گرفتن یک پنالتی و سانتر زیبا ادینهو را در فرصت گلزنی قرار داد تا این بازیکن گل دوم را بزند. سعید آقایی و دیتمار هم خیلی خوب نتیجه دادند. با وجود استفاده کم از دیتمار این بازیکن بسیار باهوش و زیرک است که یک نقطه قوت برای دفاع ما محسوب می‌شود.

خطیبی در ادامه عنوان کرد: بیشتر مربیان در تبریز به دنبال حاشیه‌های مختلف می‌گردند تا تیم و سکونشینان ما را به حاشیه ببرند. تیمی را آماده کرده‌ام که هرگز بحثی برای حاشیه نمی‌گذارد. روزنامه‌های ورزشی که می‌دانم از کجا نشات می‌گیرد بیشتر علیه من هستند. امیدوارم قلم‌ها بیشتر به سود فوتبال آذربایجان به کار برود. این حرف من را کم نشمارید. اگر امروز سکوهای ورزشگاه اینطور خالی هستند بیشتر به قلم عده‌ای خبرنگارنما برمی‌گردد. امیدوارم در قلم‌فرسایی بیشتر نقطه نظرات کارشناسان ورزشی را داشته باشند تا خودشان. چطور یک مربی از چند مشاور استفاده می‌کند، خبرنگاران هم باید بیشتر قلم‌های خود را از گفته‌های کارشناسان متخصص بهر‌ه‌مند کنند.

مرفاوی: تراکتورسازی باید اخلاق‌مدار باشد
اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، سرمربی صبا گفت: شروع خوبی در این بازی داشتیم و در نیمه نخست موفق شدیم 2 گل به ثمر برسانیم.

وی افزود: نیمه دوم شرایط متفاوت بود, بازیکنان به 2 گل اکتفا کردند و تمرکز لازم را از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه را حفظ کنیم.

سرمربی تیم صبای قم خاطرنشان کرد: در نیمه دوم جو بازی بازیکنانمان را گرفت و فکر می‌کردیم فوتبال 45 دقیقه است به همین خاطر بازی را از دست دادیم. هر چقدر با بازیکنان صحبت کردم و تعویض‌هایی انجام دادم نتوانستم شرایط روحی و روانی بازیکنانم را بهتر کنم تا بازی را کنترل کنیم.

مرفاوی با انتقاد از هواداران تصریح کرد: کاش کمی صبور باشیم تا شروع بازی و کم‌حوصلگی چیزی عوض نمی‌شود. همه عصبانی می‌شوند و درست نیست که به یکدیگر بی‌احترامی کنیم.

وی تأکید کرد: متأسفانه در این دیدار اخلاق فراموش شد و تراکتورسازی باید با این تعداد اخلاق‌مدار باشد در حالی که از کادر فنی تراکتورسازی نیز به ما توهین شد.

سرمربی تیم صبای قم در مورد درگیری که با سرپرست تراکتورسازی داشت گفت: در 5 دقیقه آخر ما بازی را از دست دادیم و چیزی برای از دست دادن نداشتیم ولی صحیح نبود که سرپرست تراکتورسازی مدام کنار میز داوری باشد و به دنبال تغییر دادن نتیجه. اگر قرار بود کسی از یکی از 2 تیم اخراج شود از نیمکت تراکتورسازی اخراج می‌شد.

سپاهان 1 - فولاد 1

کرانچار: فولاد با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد در نشست خبری گفت: بعد از شکست مقابل نفت این بازی راضی‌کننده است. از شیوه بازی بازیکنانم رضایت دارم و واقعیت آن است که در فوتبال همیشه تیم بهتر برنده نمی‌شود. فولاد با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت. ما هم از داوری آسیب جدی دیدیم زیرا در یک صحنه ضربه عبدالله کرمی به دست بازیکن فولاد خورد. ما بدشانس بودیم که دو امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و باید نگاه ما رو به جلو باشد و با بازی‌های آینده فکر کنیم. با شناختی که از اسکوچیچ در لیگ کرواسی داشتم می‌دانستم او در خانه حریف بسته و دفاعی بازی می‌کند.ما نتوانستیم از شانس‌های گلزنی خود استفاده لازم را ببریم و فرصت‌سوزی کردیم. فرصت‌سوزی در برخی بازیکنان ما دیده می‌شود. تمرینات لازم را انجام می‌دهیم تا بازیکنان در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را داشته باشند. اما در میدان این بازیکن است که در لحظه آخر تصمیم می‌گیرد. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه در دو بازی فقط یک امتیاز گرفته و هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده هم در بازی‌ آینده محروم هستند، گفت: باشگاه در مورد خلیل‌زاده از سازمان لیگ فرجام‌‌خواهی کرده است و می‌خواهیم بدانیم سازمان لیگ امکان دارد این مسئله را بررسی کند تا ما از خلیل‌زاده در بازی‌های آینده استفاده کنیم. اما اگر خلیل‌زاده بخشیده هم نشود مسئله خیلی مهمی نیست نمی‌گویم نبود خلیل‌زاده و عقیلی بی‌تاثیر است اما صد در صد هم تاثیر‌گذار نیست. ما از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد.

کرانچار در مورد عملکرد رحمان احمدی گفت: با وجود آنکه رحمان احمدی به خاطر آسیب‌دیدگی شدید شهاب گردان درون دروازه قرار گرفت و در دو بازی 4 گل خورد اما او مقصر صد در صد نیست و در بازی امروز عکس‌العمل‌های خوبی از خود نشان داد و من انتقاد خاصی را به او وارد نمی‌دانم. او در بازی با فولاد خودش را تائید کرد و سپاهان نیازمند دو دروازه‌بان خوب و همطراز است.

وی در مورد تمدید قرارداد کی‌روش و اینکه مشکلات گذشته او با این مربی ادامه خواهد داشت، گفت: در مورد کی‌روش باید بگویم با توجه به اینکه او تیم ملی ایران را به جام جهانی برد و با وجود ارائه بازی دفاعی در جام جهانی به نظر می‌رسید که سزاوار تمدید قرارداد بود. من هم اولویتم همراهی تیم ملی ایران است. مشروط به اینکه این همراهی در روزهای فیفا باشد و اگر کسی بخواهد غیر از روزهای فیفا از ما انتظار بازیکن داشته باشد باید بگویم اولویت ما در آن صورت سپاهان و منافع این باشگاه است.

کرانچار در مورد وضعیت مصدومیت حمودی گفت: متاسفانه آسیب‌دیدگی حمودی جدی است و باید تا فردا صبر کنیم تا نتیجه‌اش مشخص شود.

اسکوچیچ: از گرفتن یک امتیاز از سپاهان راضی‌ام

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. گرفتن یک امتیاز از تیم خوب و پرمهره سپاهان راضی‌کننده است. هر چند از بازی کاملا رضایت نداشتیم. اما با توجه به شرایط موجود و بازی در اصفهان یک امتیاز رضایت‌بخش است. ما نقاط ضعفی داشتیم که باید در بازی‌های آینده برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم و حسین پاپی را خیلی آزاد گذاشته بودیم. این مسابقه 6 امتیازی بود نه یک امتیازی.

وی در مورد تعارف صدر جدول به استقلال و اینکه کدام تیم مدعی قهرمانی است، گفت: در حال حاضر اول فصل است و نمی‌شود گفت کدام تیم مدعی است. باید صبر کنیم. اکنون تیم مدعی مشخص نشده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دلیل عصبانیتش و فریادهایی که سر بازیکنان می‌زد،‌گفت: باید یک واقعیت را بگویم و اینکه سپاهان تا حدی برتری نسبی داشت و آنها میل به هجوم داشتند و بازیکنان من عقب کشیده بودند. من با داد و فریادم می‌خواستم بازیکنانم را هدایت کنم.

استقلال خوزستان 1 - ذوب‌آهن اصفهان 1

ویسی: در خانه استرس داریم

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق،‌ عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی از لحاظ روانی برای هر دو تیم سنگین بود و تحت مسائل فنی نبود. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و استفاده نکردیم. در نیمه دوم ذوب آهن بهتر بازی کرد و نبض بازی را در اختیار گرفت در دقایق پایانی توانستیم فشار بیاوریم و گل تساوی را بزنیم. در این بازی باز هم مساوی بهتر از باخت است و امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی حتی بازیکنان ما کنترل کردن توپ را هم فراموش کرده بودند این موضوع به شرایط روحی و روانی برمی‌گردد گرچه بازیکنان ذوب آهن توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند. اگر از استرس خارج شویم بهتر می‌شویم در بازی‌های خانگی استرس ما را اذیت می‌کند و شرایط برای ما سخت است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد آینده این تیم اظهار داشت: به کمک مردم و تمام اصحاب رسانه نیاز داریم و امیدوارم آینده بسیار درخشانی داشته باشیم. در نیمه دوم نشان دادیم کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم و مطمئن هستم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی در مورد داوری گفت: هیچ اعتراضی به این مسأله ندارم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: ما در بازی‌های خود عقب افتادیم و بعد جبران کردیم، این به شرایط روحی تیم بازمی‌گردد. خوشحالم که توانستیم در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانیم. تاثیر بازی در هوای گرم بیشتر برای ماست چرا که در اینجا زندگی می‌کنیم، حریفان فقط یک شب در اینجا هستند و انرژی ما در اینجا تحلیل می‌رود.

 گل محمدی: از شاگردانم راضی ام

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتریحیی گل محمدی که درخاتمه بازی تیمش در برابر استقلال خوزستان دراهواز با خبرنگاران مصاحبه می کرد، اظهارداشت: وجود انگیزه درمیان بازیکنان دو تیم برای برد سبب شد تا تماشاگران شاهد یک بازی خوب باشند.

وی اضافه کرد : در نیمه اول دو تیم یک بازی متعادل را به نمایش گذاشتند ، اما تیم ذوب آهن درنیمه دوم بهتر بازی را شروع کرد.

گل محمدی اظهارداشت: دراین نیمه به رغم اینکه 10نفره شدیم بازیکنان تیم ذوب آهن منسجم ترشده و همین امر موجب شد دردقیقه 75به گل برتری دراین بازی نایل شویم .

وی گفت: بعداز اینکه به گل رسیدیم بازیکنان ما یک مقدار ازتلاش خود کم کرده وهمین امرموجب شد تا گل مساوی را دریافت کنیم .

گل محمدی افزود: از اینکه توانستیم با یک امتیاز اهواز را ترک کنیم از شاگردان خود راضی هستم .

وی به فشردگی بازی ها اشاره کرد وگفت: درچنین شرایط آب وهوایی ( گرما ) موجب می شود تا از کیفیت بازی ها کاسته شود.

نفت مسجد سلیمان 1 - گسترش فولاد تبریز 1

باقری نیا: اذیت کنند می‌روم

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق،‌ مجید باقری‌نیا پس از تساوی دو تیم نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد اظهار داشت: ما در پشت محوطه جریمه باز هم دچار غفلت شدیم و از راه دور گلی دریافت کردیم هنوز در امر گل‌زنی دچار مشکل هستیم و بازیکنی که من خواسته‌ام هنوز باشگاه نتوانسته جذب کند.

وی ادامه داد:  اگر بخواهند همین گونه اذیت کنند من می‌گذارم و می‌روم دست خالی هستم و نمی‌توانم کاری انجام دهم هنوز بازیکنان ما 30 درصد از قراردادشان را دریافت نکردند خود من هم همین شرایط را دارم. صبر و تحمل هم حدی دارد نمی‌توان یک عده معدودی به فحاشی بپردازند امیدوارم که شرایط در آینده بهتر شود.

تارتار در نشست مطبوعاتی حاضر نشد

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد حاضر نشد. تارتار همچنین در کنفرانس پیش از بازی هم حاضر نشده بود.

پیکان 0 - استقلال 3

قلعه‌نویی:همه از این استقلال لذت می‌برند
اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتربه گزارش مشرق، امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش در بازی برابر پیکان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شاکرم که با یک بازی خوب و منطقی در فاز حمله و دفاع، توانستیم به برد شیرینی دست پیدا کنیم. من از اینکه سه گل زدیم و گلی هم نخوردیم، خوشحالم. ما هنوز جا داریم بهتر از این هم شویم. امیدوارم کیفیت زمین تختی هم در ادامه بهتر شود تا بتوان بازی های بهتری را در اینجا شاهد باشیم.

او افزود: پیکان مربی خوبی دارد و درست است که سه گل خورد اما مطمئنم ابراهیم زاده با این تیم موفق می شود. من با او کار کرده ام و یقین دارم که او با این تیم در آینده بهتر نتیجه می گیرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر اینکه آیا می توان این استقلال را یک تیم ایده آل دانست؟، گفت: واقعیت این است که ما در این بازی فوق العاده بودیم. پیکان حتی یک موقعیت سی درصدی هم نداشتند. البته ما نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم. با این حال مجموعا خوب بازی می کنیم و همه از این استقلال لذت می برند و این تیم مرا به یاد تیم سال 83 می اندازد. البته ما باید این بازی را فراموش کنیم و خیلی زود است که راجع به خیلی چیزها از الان صحبت کنیم. با این همه ما از الان خوشحالی می کنیم و از فردا باید به بازی بعدی فکر کنیم.

ابراهیم‌زاده: 2 پنالتی برای ما گرفته نشد
به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار پیکان و استقلال گفت: فکر می‌کنم در بُعد وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری اشتباه کردیم بخصوص در زمانی که بازی کاملا پایاپای بود و ما حتی به مسابقه مسلط هم بودیم اما یک اشتباه باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد.

اظهارات مربیان پس از بازی‌های لیگ‌برتروی ادامه داد: روی صحنه اول گل استقلال چهار پنج نفر از بازیکنان می‌توانستند توپ را دفع کنند اما بی جهت به زمین خوردند و بازیکن باهوش استقلال هم دروازه را باز کرد. در نیمه دوم هم به همین صورت دو گل دریافت کردیم. شما نگاه کنید روی ضربه ایستگاهی سجاد شهباززاده بدون اینکه کسی مزاحمش باشد آزادانه ضربه سر می‌زند و این یعنی در اجرای مسئولیتش کوتاهی کرده است.

سرمربی پیکان تصریح کرد: در فاز حمله و شروع مسابقه خیلی خوب و با دقت عمل می‌کردیم اما متأسفانه نتوانستیم وضعیت را ادامه دهیم.

ابراهیم‌زاده درباره عملکرد تیم داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: داورها باید کمی منصفانه تر قضاوت کنند. در نیمه اول بازیکن استقلال در محوطه جریمه به زمین می‌خورد و توپ درون دستانش قرار می‌گیرد و  داور پنالتی نمی‌گیرد و در نیمه دوم برای زدن ضربه سر بلند می‌شود و بازیکن استقلال او را شارژ می‌کند اما باز هم خبری از پنالتی نیست. باید کارشناسان در این خصوص صحبت کنند. بازی امروز یک نکته مثبت هم داشت و اینکه ما یک بازیکن خوب و مسئولیت‌پذیر بوسنیایی را معرفی کردیم که در آینده می‌تواند خیلی از مشکلات ما را حل کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا خط حمله تیمش عملکرد مناسب را ندارد و بازیکنانی مانند فشنگچی و دقیقی نتوانستند کاری برای آنها کنند، اظهار داشت: در نیمه اول اگر توانستیم خطراتی روی دروازه ایجاد کنیم به خاطر امیرحسین فشنگچی بود. او چه در زمانی سمت راست بود و چه زمانی که در سمت چپ عملکرد خوبی داشت. فشنگچی با آسیب دیدگی به میدان رفته بود.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: سعید دقیقی نیز باید از استرس گل نشدن توپ‌هایش خارج شود. من فکر می‌کنم استرس بیش از حد او را گرفته و او باید به خودش بیاید. اگر این طور شود می‌تواند خوب کار کند و موفق باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانا ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    من عاشق استقلالم واییییییییییییییییییییییی
  • زهرا ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    من عاشق استقلالم و برای موفقیتش همیشه دعا میکنم
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    استقلال دوست داشتنی.???????پرسپولیسو عشقه.6تایی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس