کد خبر 338475
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

دستبند جدیدی به بازار فناوری ارائه شده که نه تنها می تواند تلفن همراه را شارژ کرده بلکه از قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات نیز برخوردار است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در سال های اخیر، فناوری های پوشیدنی به دلیل استقبال چشمگیر مصرف کنندگان با تولیدات و نوآوری های بیشتری مواجه شده اند. یکی از این فناوری ها، دستبند جدیدی است که دارای چندین قابلیت است مانند شارژ تلفن همراه و  قابلیت تبدیل شدن به فلش.

دستبندی با قابلیت شارژ موبایل+تصاویر

دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه

یکی از دغدغه های همیشگی کاربران حمل شارژرهای تلفن همراه است اما با این دستبند نه تنها می توانید از زیبایی آن بهره ببرید بلکه شارژر تلفن همراهتان نیز همیشه در کنار شما حضور دارد.

دستبندی با قابلیت شارژ موبایل+تصاویر

سازندگان انگلیسی این دستبند در تلاش بوده اند تا دستبندی را تولید و روانه بازار کنند که بتواند نیاز مخاطبان را برطرف کند. این دستبند دارای محافظ محکمی است که آن را از آسیب یا ضربات وارده حفظ می کند. شارژر این دستبند در محافظ داخلی آن پوشیده شده تا از آسیب ها در امان باشد. این دستبند وزنی حدودا بین 40 تا 50 گرم داشته و مچ دست مصرف کنندگان را اذیت نمی کند.

دستبندی با قابلیت شارژ موبایل+تصاویر

حفظ و ذخیره اطلاعات

این دستبند کوچک دارای قابلیت های بسیاری است. این دستبند دارای حافظه داخلی است که می تواند اطلاعات، عکس، برنامه ها و ... را داخل خود ذخیره کند. مخترعان در نظر دارند تا در مراحل تکمیلی ساخت این دستبند، کاربردهای دیگری مانند قابلیت اتصال به اینترنت را نیز به آن اضافه کنند. این دستبند با قیمت اولیه 100 دلار به فروش خواهد رسید.

دستبندی با قابلیت شارژ موبایل+تصاویر


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس