تماس با شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی با این پاسخ همراه می شود: « قطعی سراسری است. فیبر نوری از سمت تهران به بوشهر قطع شده و البته در حال رسیدگی است»!

گروه اجتماعی مشرق - در حالی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش خبر از افزایش 30 برابری پهنای باند در پایان دولت یازدهم داده است اما به نظر می رسد این خبر خوش با توجه به سخنان غلامرضا شیدایی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران که اعلام کرده در یک سال اخیر بیش از مجموع 10 سال گذشته به پهنای باند اینترنت این شرکت اضافه شده است، تنها مختص پایتخت نشینان و استانهای همجوار باشد.
 
بررسی ها نشان می دهد قطع و وصل و سرعت لاک پشتی اینترنت در بوشهر طی روزهای گذشته، کاربران این شهر را کلافه و سردرگم کرده است.
 
در حالی که استان بوشهر یکی از مهمترین شهرهای پرکاربر به نسبت جمعیت استانهای مختلف کشور محسوب شده و ظرفیت های فراوان اقتصادی را در خود جای داده است، پهنای باند این استان طی روزهای گذشته جوابگوی متقاضایان نبوده و کاربران امیدوارند بخشی از ظرفیت سازی های انجام شده در استانهایی چون تهران و البرز، در جنوب کشور هزینه شود.
 
تماس با شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی نیز با این پاسخ همراه می شود: « قطعی سراسری است. فیبر نوری از سمت تهران به بوشهر قطع شده  و البته در حال رسیدگی است»!
 
پینگ گاهی روی 1200 است و گاهی 700 ، بعضی اوقات هم 900 می شود و همچنان نوسان دارد. منتظر می مانید تا فردا اوضاع بهتر شود اما جواب همان است: قطع سراسری!
 
جنوب کشور با این منبع عظیم درآمدی و نیروی انسانی یک روز به خاطر قطع فیبر نوری از تهران مشکل دارد و روز دیگر به خاطر قطع فیبر نوری در دریا.
 
و همچنان رسانه ها از افزایش پهنای باند و درآمدزایی و اشتغال زایی این حوزه در برخی استانها می نویسند.

ایمیل ارسالی مخاطبان


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس