کد خبر 338215
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

محمودی درخصوص اردوی آمریکا نیز گفت: تغییر زمان تأثیر زیادی روی عملکرد ما داشت و باعث شد نتیجه خیلی خوبی به دست نیاوریم.

به گزارش مشرق، فرهاد ظریف لیبروی باتجربه تیم ملی والیبال کشورمان، اردوی تدارکاتی امریکا برای کادر فنی نسبت به بازیکنان را مفیدتر دانست.

فرهاد ظریف با بیان این که سفر به امریکا خستگی بازیکنان را به دنبال داشت، گفت: اردوی خوبی بود ولی به هرحال این مسافت طولانی، ساعت خوابمان را به هم زد. به نظر من این اردو بیشتر به کادر فنی کمک کرد تا بازیکنان جوانی را که در لیگ جهانی فرصت بازی به آن‌ها داده نشد، بیشتر بشناسند.

وی درخصوص حضور 2 لیبرو در فهرست بازیکنان هم بیان کرد: این نظر سرمربی است، بحث من یا علیزاده نیست. ما هردو برای موفقیت تیم می‌جنگیم و به دنبال این هستیم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

ظریف درباره مسابقات لهستان هم اظهار کرد: آخرین نتیجه ما در مسابقات جهانی نهم بود که با ولاسکو به دست آوردیم؛ سعی ما براین است که این جایگاه را ارتقا بخشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً در این میدان عملکرد کواچ هم نشان داده می‌شود، گفت: همین طور است، کواچ برای مسابقات لیگ جهانی دیر به تیم ملحق شد به خاطر این که به هرحال درگیر مسابقات باشگاهی بود اما از آن زمان تا الان فرصت کافی برای شناخت بازیکنان داشته و فکر می‌کنم انتخاب نفرات هم با همین شناخت صورت گرفته است.

لیبروی تیم ملی کشورمان در مورد هدف تیم ایران نیز اضافه کرد: هر روز به قهرمانی جهان فکر می‌کنم، نمی‌توان زمان آن را مشخص کرد ولی باید صبر داشت و پله پله به این جایگاه رسید. پیشرفت والیبال ایران را در این مدت همه شاهد بوده‌اند؛ پیشرفتی که هرسال و حتی هر ماه اتفاق افتاده و به خوبی هم لمس می‌شود. تمام سعی و تلاش ما براین است که این پیشرفت ادامه داشته باشد و حتماً هم همین طور خواهد بود.

شهرام محمودی پاسور تیم ملی کشورمان از آمادگی خودش و تیم برای رقابت‌های جهانی لهستان خبرداد و گفت: ما با تیم‌های بزرگی در این رقابت‌ها همگروه هستیم درواقع گروه ما در این رقابت‌ها سخت است، امریکا، ایتالیا و فرانسه از بهترین‌های جهان هستند که با آن‌ها در یک گروه قرار گرفته ایم.

وی افزود: اما بچه‌ها همه همت خواهند کرد تا به مرحله بعد صعود کنیم و بتوانیم در جمع تیم‌های برتر قرار گیریم، کار سختی است ولی ما نهایت تلاش مان را به کار خواهیم گرفت که بتوانیم دوباره قدرت والیبال ایران را به دنیا نشان دهیم.

محمودی درخصوص اردوی امریکا نیز گفت: اردوی خوبی بود ولی به هرحال مسافت زیادی را طی کردیم و همین باعث خستگی زیاد بچه‌ها شد، ساعت اختلاف 11، 12 ساعته خواب ما را بهم ریخت. تغییر زمان هم تأثیر زیادی روی عملکرد ما داشت و باعث شد نتیجه خیلی خوبی به دست نیاوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران درمورد نارضایتی کواچ از عملکرد تیم در بازی‌های دوستانه با امریکا گفت: خودمان هم از بازی‌مان رضایت نداشتیم ولی خستگی دلیل اصلی نتیجه نگرفتن‌مان بود. ما در اردوی امریکا فرصت تمرین خوبی نداشتیم چون یا مسابقه می‌دادیم یا بدنسازی می‌کردیم.

وی گفت: من فکر می‌کنم باتوجه به مصدومیتم اگر در تهران می‌ماندم تمرینات بیشتری انجام می‌دادم و آمادگی‌ام بیشتر می‌شد چون به هرحال 2 ماهی از تمرینات دور بودم و همین باعث افتم شده است.

ملی پوش والیبال ایران اضافه کرد: الان وضعیت مصدومیتم خیلی بهتر شده است و درد کمتری در پایم احساس می‌کنم، برای مسابقات لهستان آماده هستم و تلاش می‌کنم در کنار بچه‌ها نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. نمی‌توانم بگویم چه نتیجه‌ای ولی ما باید از گروهمان صعود کنیم و در جمع تیم‌های برتر باشیم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس