کد خبر 338142
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به برنامه سفر تیم ملی به لهستان و برنامه های تدارکاتی دلیل دعوت نشدن نادی را توضیح داد.

به گزارش مشرق، امیر خوشخبر اظهار کرد: تیم ملی والیبال ایران در گروه 18 نفره و هشت نفره به مسابقات جهانی لهستان بامداد فردا(دوشنبه) اعزام می شود. گروه 18 نفره شامل بازیکنان و کادر فنی با پرواز به اتریش به لهستان می روند. یک گروه هشت نفره هم شامل ماساژور و خبرنگار و سایر افراد کاروان از طریق مسکو به ورشو می روند. البته هر دو گروه تقریبا همزمان به مقصد می رسند.

وی افزود: در لهستان تنها دو بازی دوستانه با استرالیا در شهر بلکاتوف خواهیم داشت. همچنین تمام بازی های دور مقماتی تیم ایران در شهر کراکوف است. در صورتی که تیم به دور نهایی صعود کند باید در ورشو مسابقه دهیم.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به پرسشی درباره دلیل خط خوردن نام علیرضا نادی از لیست اعزامی به لسهتان گفت: یک مقدار از کارهای آمادگی نادی مانده بود. او از شرایط آرمانی اش دور بود. متاسفانه به دلیل مشکلات ویزا نادی نتوانست همراه تیم ملی به اردوی آمریکا برود. همچنین تیم ب هم در سفر بود. عملا در تهران تیمی نبود که نادی با آن تمرین کند. او در 14 روزی که تیم تهران نبود، تمرین خوبی نداشت و از شرایط آرمانی دور شد.

خوشخبر درباره لیست افراد اعزامی به بازی های آسیایی نیز گفت: تیم ملی بلافاصله بعد از پایان مسابقات جهانی باید به کره جنوبی و بازی های آسیایی سفر کند. برای بازی های آسیایی قطعا 12 بازیکن خواهیم داشت. یعنی دو نفر از بازیکنان فعلی کم می شوند. فکر نمی کنم فرد جدیدی به این ترکیب اضافه شود. مگر اینکه آسیب دیدگی یا مشکل دیگری پیش بیاید. فرصتی برای تغییر نداریم.

وی درباره دلیل لغو تمرین روز شنبه تیم ملی گفت: از ابتدا ما قرار بود که هر روز یک جلسه تمرین کنیم. اما به خواست بازیکنان روز جمعه دو جلسه تمرین داشتیم و یک جلسه تمرین روز شنبه هم تعطیل شد. بازیکنان خودشان خواستند که جمعه دو جلسه بازی کنند و شنبه به کارهای اداری برسند.

سرپرست تیم ملی درباره مسابقات جهانی لهستان هم گفت: کار ما خیلی سخت است. بازی به بازی و مسابقه به مسابقه کار سخت تر می شود. تیم ما خوب بازی می کند. حالا دیگر تیم ها نگاه ویژه ای به ایران دارند. همین نگاه ویژه کار را سخت تر می‌کند. تیم ها خیلی مجهز و با آگاهی بالا بازی می کنند. تیم آمریکا قهرمان لیگ جهانی است. فرانسه در این مدت خیلی خوب بازی کرده و حتی بلغارستان را شکست داده است. ما تلاش می کنیم که بازی خوبی ارائه دهیم. بازی‌های جهانی سخت است. بازیکنان ایران واقعا خسته هستند. از سال گذشته استراحت نداشتند. سایر تیم ها شاید 16 سال است که چنین شرایطی را تجربه می کنند. اما بازیکنان ما مدت کوتاهی است که درگیر این جریان هستند. به همین دلیل کار ما بسیار سخت است. امیدوار هستم که بازی‌های خوبی را از بازیکنان ایران در مسابقات جهانی شاهد باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس