کد خبر 338159
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

کمیته مذاکراتی صنعا که برای اعمال فشار بر حوثی‌ها برای عقب‌نشینی از مطالباتشان و حمایت از انقلابیون با رهبر این گروه وارد گفت‌وگو شده بود امروز دست خالی به پایتخت باز‌می‌گردد.

به گزارش مشرق، مقاومت حوثی‌ها در قبال اعمال فشارهای صنعا برای عقب‌نشینی از مواضعشان و بازگشت بی‌نتیجه تیم به اصطلاح مذاکراتی به صنعا از جدیدترین تحولات میدانی یمن است.

تظاهرات مخالفان انقلابیون یمن در پایتخت

به گزارش رسانه‌های وابسته به دولت یمنی، پس از چند روز تظاهرات مسالمت‌آمیزحوثی‌ها و انقلابیون یمن در صنعا،  مزدوران و طرفداران دولت ناکارآمد، امروز در پایتخت تظاهرات خواهند کرد.

در شبکه‌های اجتماعی زمان آغاز تظاهرات امروز ساعت 16 عصر اعلام شده است و قرار است از خیابان شهید «الزبیری» شروع شود.

بازگشت بی‌نتیجه تیم مذاکراتی «عبدربه منصور هادی»به صنعا

پایگاه خبری «المصدر»، منابع آگاه اعلام کردند که کمیته ریاست‌جمهوری یمن که مامور گفت‌وگو با رهبر حوثی‌ها به منظور عقب‌نشینی آنها از مطالباتشان است امروز یکشنبه به صنعا بازخواهد گشت.

بر اساس این گزارش این کمیته دست خالی به صنعا باز می‌گردد تا نتایج مذاکراتش با حوثی‌ها را به «عبدربه منصور هادی» ارائه کند.

هادی از چهارشنبه گذشته یک کمیته متشکل از 10 نفر را برای مذاکره با «عبدالملک الحوثی» تشکیل داد تا حوثی‌ها را مجبور کند که از مطالبات خود و حمایت انقلابیون در صنعا دست بردارند. اما حوثی‌ها که تا جمعه به صنعا فرصت تغییر دولت و پاسخگویی به مطالبات انقلابیون را داده بودند، از ظهر جمعه مرحله دوم اعتراضات مسالمت‌آمیز خود را آغاز کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس