کد خبر 338110
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

با تبادل موشک بین مرزهای لبنان با رژیم صهیونیستی و نقض ۱۰ ساعته حریم هوایی لبنان از سوی یک هواپیمای اسرائیلی، تنش امنیتی میان دو طرف بالا گرفته است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد به نقل از بیانیه فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد که در ساعت 8  و 10 دقیقه صبح دیروز یک هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم هوایی لبنان از منطقه بلدة رمیش وارد این کشور شده و به گشت زنی در بخش‌های جنوبی آن پرداخت.
بر اساس این گزارش، این هواپیما بعد از گشت زنی ده ساعته در آسمان مناطق جنوبی و الریاق و بعلبک و هرمل از منطقه کفرکلا حریم هوایی لبنان را ترک کرد.
دیروز همچنین توپخانه‌های ارتش اسرائیل، شهرک «البطایشه» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. این حمله توپخانه‌ای البته خسارت‌های مادی و جانی نداشته است.
رادیو سراسری اسرائیل نیز با تایید این خبر مدعی شد که توپخانه‌ ارتش اسرائیل به شلیک راکت‌هایی از جنوب لبنان به منطقه‌ای در «الجلیل» واکنش نشان دادند.
یک منبع امنیتی، پیشتر اعلام کرده بود یک راکت از  «ظهیره» واقع در جنوب لبنان شلیک شده و به منطقه الجلیل اصابت کرده است. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد در این حمله راکتی 4 اسرائیلی دچار مصدومیت شدند.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است و دلایل این حملات راکتی مشخص نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس