کد خبر 337519
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

حزب الله با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که شهادت سه فرمانده گردانهای شهید قسام شاخه نظامی جنبش حماس اصرار ملت فلسطین بر مقاومت خود را افزایش می دهد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه خود شهادت سه فرمانده گردانهای قسام به نام های محمد ابوشماله، رائد العطار و محمد برهوم را به خانواده های آنها و حماس و مقاومت و ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

این بیانیه تاکید کرد: تجربیات ثابت کرده است که به شهادت رساندن فرماندهان نه تنها اراده و عزم مقاومت را در هم نشکسته بلکه اصرار و قدرت مقاومت برای ادامه خط مشی جهادی و آزادسازی سرزمین را افزایش داده است.

حزب الله لبنان جنایت های مداوم صهیونیست ها در نوار غزه را در سایه سکوت کشنده جهان عرب و جامعه بین المللی محکوم و تاکید کرد که این سکوت چتری حمایتی برای تروریسم صهیونیست ها به شمار می‌رود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    دست اسراییل درد نکنه!
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    حزب الله لبنان فقط باید روی یک برنامه عملی برای نابودی سریع و دقیق و غافلگیرانه اسرائیل برای تجاوز احتمالی آینده متمرکز باشد و بس !! اسرائیل قطعاً به حزب الله هم حمله خواهد کرد ! لکن چه بهتر حزب الله آماده تر شود تا کار اسرائیل یکسره گردد !از لابلای رسانه های صهیونیستی اینگونه برداشت می شود که با توجه به افزایش توان موشکی حزب الله در هوا و دریا و تغییر شکل جنگ اینده اسرائیل با حزب الله ، اسرائیل از سلاحهای نامتعارف و کشتار جمعی خود کمک خواهد گرفت !! و..... لکن به باور بنده ! اگر ایران چراغ خاموش ! حزب الله را به همه ابزار ها و سلاحهای و آموزش های کافی مجهز کند ، و حزب الله با شناسایی روز امد از حیاتی ترین نقاط اسرائیل و با داشتن دستکم ! 10 هزار موشک تاکتیکی نقطه زن با تخریب بالا (کلاهک 600 کیلو الی 1000 کیلو !!) و سرعت عمل بسیار زیاد در پرتاب موشک ها به اهداف تعیین شده شامل کل بندرها ،سکوهای دریایی ، اسکله ها ، همه فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد ، شین بت و شاباک ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و منازل سران و.... .... همه را در چند ساعت و چند روز نخست چنان سریع پودر و محو و نابود گرداند ! که اسرائیل و حامیانش فرصت واکنش موثری نیابند و در برابر کار انجام شده قرار گیرند ! آنگاه ورق صهیونیست ها بر خواهد گشت ! و تاریخ رقم خواهد خورد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس