کد خبر 337638
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴

مدیر کل سلامت شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت روز پزشک برای پزشکان و شهروندان تهرانی خبر داد و گفت: به مناسبت روز پزشک طرح بزرگترین ویزیت رایگان در سراسر پایتخت اجرا می شود.

به گزارش مشرق، محمدمهدی گلمکانی با اشاره به نامگذاری اول شهریورماه به عنوان سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: اداره کل سلامت شهرداری تهران در راستای شبکه سازی حوزه سلامت همواره از ظرفیت پزشکان مشارکت جوی محلات در زمینه ارتقای سلامت شهروندان استفاده می کند.

وی با اشاره به راه اندازی کانون پزشکان محلات گفت:ما حدود 4هزار نفر از پزشکان شهر تهران را در این کانون سازماندهی کرده ایم و به مناسبت گرامیداشت روز پزشک و ارج نهادن به مقام پزشکان، ویژه برنامه های مختلف را در دست اقدام داریم.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت روز پزشک گفت: برپایی تور گردشگری تهران قدیم برای جمعی از پزشکان عضو کانون پزشکان محله در آستانه روز پزشک تدارک دیده شده است.

وی از اجرای طرح بزرگترین ویزیت رایگان در سراسر پایتخت خبر داد و افزود: این برنامه با حضور بیش از 60 تیم پنج نفره پزشکی در 60 سرای محله تهران اجرا می‌شود.

گلمکانی با اعلام انجام بزرگترین ویزیت متمرکز رایگان در یکی از قدیمی ترین محلات مرکزی شهر تهران، گفت: در این برنامه بیش از 50 نفر از پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشک روز شنبه اول شهریور ماه همزمان با روز پزشک از ساعت 18 الی20 در بوستان خواجه کرمانی واقع در محله هرندی با انجام ویزیت رایگان، خدمات سلامتی را به شهروندان ارائه می دهند.

وی از برگزاری جشن سراسری روز پزشک در 22 منطقه شهر تهران و تقدیر از پزشکان مشارکت جوی مناطق شهرداری تهران و همچنین برگزاری جشن فرامنطقه ای روز پزشک به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 تهران در روز دوشنبه سوم شهریور ماه از ساعت 20 تا 23 به عنوان دیگر برنامه های اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناسبت روز پزشک یاد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس