گوشه هایی تازه از زندگی آزاده و جانباز هفتاد درصد بصیـر سعیـد خورشیدی، تشریح دستاوردها و فعالیتهای جانبازان بصیـر در خانه نور ایرانیان و گفتگو با جانبازان گردانندۀ این مجموعه بخش های مختلف برنامه این هفته از آسمان است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از روابط عمومی گروه تلویزیونی از آسمان، قسمت دوم روایت زندگی جانباز بصیر سعیـد خورشیدی جمعه 31 مرداد ماه از شبکۀ دوم سیما پخش خواهد شد. در قسمت نخست این روایت که جمعه 17 مردادماه جاری به روی آنتن رفت جلوه هایی از زندگی خانوادگی این جانباز عزیز به تصویر کشیده شد.

روایت پویایی جانبازان بصیر در برنامۀ «از آسمان»

در ادامۀ این گزارش آمده است که سعیـد خورشیدی به مدت 18 ماه در اسارتگاه موصل با چشمانی نابینا درد کشید و پس از بازگشت به میهن با تلاش فراوان خویش و فداکاری های همسر مجاهده اش توانست ضمن تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد حقوق در فعالیتهای اجتماعی نیز حضوری چشمگیـر داشته باشد.

در پایان گزارش با اشاره به ابداعات و ابتکارات کارآمد و خلاقانۀ جانبازان در خانۀ نور ایرانیان بصیـر اضافه شده است که در این قسمت شاهد حضور جانباز طاهرزاده نیز هستیم که علاوه بر دو چشم، مچ هر دو دستش را نیـز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلابش نموده است.

روایت پویایی جانبازان بصیر در برنامۀ «از آسمان»

لازم به اشاره است که این مستند جمعه ساعت 18:50 دقیقه از شبکۀ دو سیما به روی آنتن شبکه دو سیما می رود. از عوامل این برنامه می توان به امیر خورشیـدی فرد (تهیه کننه و کارگردان)، بابک مهدیزاده ( تصویر بردار و تدوینگر )، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، عباس خورشیـدی فرد ( روابط عمومی و امور پژوهشی)، نادر گوهر سودی (گوینده) و حمیـد بناء (نویسنده) اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس