کد خبر 337435
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

سناتور جمهوری خواه آمریکایی خواستار افرایش حملات ضد داعش در عراق و گسترش دامنه این حملات به سوریه به ویژه پس از سربریده شدن روزنامه نگار آمریکایی شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه السومریه، جان مکین سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت: کشته شدن جیمز فولی خبرنگار آمریکایی به دست گروهک داعش باید نقطه تحولی در برخورد باراک اوباما با این گروهک باشد.

وی مدعی شد: قبل از هر چیزی باید حملات هوایی به داعش در عراق افزایش یابد و دامنه آن به سوریه نیز کشیده شود.ویدئوی ذبح جیمز فولی که در اینترنت منتشر شده است بر ملت آمریکا تاثیرگذار است.

سناتور آمریکایی گفت: حمله به اهداف گروهک دولت اسلامی عراق و شام در سوریه امر ضروری است زیرا افراد مسلح وابسته به این گروهک ادوات نظامی را از موصل به داخل سوریه منتقل کرده اند و ما باید آنها را شکست دهیم نه اینکه متوقفشان کنیم.

وی همچنین بر ضرورت تلاش آمریکا برای ایجاد مصالحه میان شیعی و سنی در عراق و تجهیز تسلیحانی کردها تاکید کرد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    0 0
    ببین مک کین ، خودتی،میخوای با این قصد حمله نظامی به سوریه رو آغاز کنی و هی بگی اشتباه شد یا اشتباه چشمی بود
  • مانی ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    این همه شیعه و سنی و انسان بی گناه کشته شدند و بیچاره زنان و دخترانی که آرزوهایشان و عمرشان چی بگم به دست این اراذل و اوباش پرپر شد و از بین رفت و دنیا شون جهنمی شد و انسان های بیگناه به خاطر اینکه مسلمان نبودن توسط این بی شرف ها جانشون رو از دست دادن حالا با کشته شدن این خبرنگار البته نه بخاطر این خبرنگار بلکه به خاطر اینکه طح هاشون شکست خورده و یه بازی جدیدی ساختند به همین خاطر می خوان دنیا رو به آتیش بکشند ..
  • محمود ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    آها حالا قصدشون از ساختن اون فیلم خالیودیه سربریدن خبرنگارآمریکائی معلوم شدنگو میخوان به بهانه اون حمله کنندبه سوریه ومواضع داعش رواونجا تقویت کنندهفت خط ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس