کد خبر 336996
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تشکیل کارگروه زنان روستایی و عشایر خبر داد.

به گزارش مشرق، شهیندخت مولاوردی بعد از ظهر امروز در بازدید از سازمان ملی استاندارد استان البرز که جمعی از مشاوران مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در امور بانوان حضور داشتند، طی سخنانی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی دولت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های زنان و دختران فرهیخته و توانمند ایرانی است.

وی تصریح کرد: دولت در این زمینه برنامه‌های ویژه و متعددی داشته و شخص رئیس جمهور همواره به موضوعات مربوط به بانوان با جدیت برخورد کرده و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار می‌بندند.

این مسئول افزود: در طرح‌ها و برنامه‌های دولت همواره موارد مرتبط با زنان در اولویت قرار داشته و حتی در سفرهای استانی دولت و رئیس جمهور این موضوع در سرفصل برنامه‌ها قرار دارد.

مولاوردی یکی از اهداف دولت را ساماندهی مشکلات و نیازهای زنان سرپرست خانواده عنوان کرد و گفت: اولویت ما توانمند‌سازی این قشر از جامعه است تا بتوانند با خودکفایی اقتصادی، مشکلات خانواده خویش را برطرف کنند.

وی افزود: در همین زمینه طرحی در دست اجراست که به صورت پایلوت در مناطقی از پایتخت در حال اجرا بوده و با رفع نواقص و کاستی‌ها به زودی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های تحکیم خانواده در شورای اجتماعی کشور گفت: جلسات مختلفی از سوی این کارگروه برگزار شده و طرح جامعی نیز تدوین و طراحی کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم به فعالیت‌های این جمع، پویایی و نشاط بیشتری ببخشیم.

مولاوردی افزود: دولت به دغدغه‌های بانوان به صورت تک بعدی نگاه نمی‌کند و همه اقشار جامعه را مد نظر قرار دارد، از جمله اینکه در تلاش برای تشکیل کارگروه ویژه زنان روستایی و عشایر هستیم.

وی تصریح کرد: تشکیل این کارگروه با هدف رفع مشکلات زنان روستایی و عشایر بوده و اگر بتوانیم دغدغه‌های آنها را کاهش دهیم، بخش مهمی از مشکلات اجتماعی را کاهش خواهیم داد.

لازم به توضیح است، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بعد از ظهر امروز از سازمان ملی استاندارد استان البرز و شهرستان کرج، اهداف و برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده از سوی این سازمان بازدید کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس