چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا (AVC CUP) از فردا دوشنبه 27 مردادماه در آلماتی قزاقستان آغاز می شود و تیم ملی ب والیبال ایران برای کسب سومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها شرکت می کند.

به گزارش مشرق، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا به مدت هفت روز در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری خواهد شد.

هشت تیم برتر آسیا دور مقدماتی رقابت های خود را در دو گروه آغاز می کنند که تیم های قزاقستان (میزبان)، ژاپن، کره جنوبی و هند در گروه اول و تیم های چین (قهرمان دوره قبل)، ایران، استرالیا و تایلند در گروه دوم با یکدیگر مسابقه می دهند.

دور مقدماتی این مسابقات به مدت سه روز پیگیری خواهد شد تا تیم های شرکت کنند بعد از سه مسابقه در گروه های مقدماتی رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند.

روز پنج شنبه 30 مردادماه تیم های شرکت کننده استراحت دارند و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جمعه 31 مردادماه برگزار خواهد شد که تیم های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری با تیم های چهارم تا اول گروه دوم به مصاف یکدیگر می روند.

مرحله نیمه نهایی روز شنبه یکم شهریورماه برگزار می شود که تیم های پیروز چهار مسابقه مرحله یک چهارم نهایی برای رتبه های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر می روند و تیم های شکست خورده مرحله یک چهارم نهایی برای رتبه های پنجم تا هشتم در این مرحله تلاش می کنند.

مرحله نهایی و آخرین روز مسابقات جام کنفدراسیون آسیا روز یکشنبه دوم شهریورماه پیگیری خواهد شد تا در نهایت هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها جایگاه خود را مشخص کنند و سهم خود از 100 هزار جایزه این رقابت ها مشخص شود.

والیبال ایران با دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین کشور شرکت کننده در این رقابت ها است.

برنامه کامل دور مقدماتی این مسابقات به وقت تهران به قرار زیر است:

دوشنبه 27 خردادماه:

گروه یک:

ایران – تایلند: ساعت 9:30

چین - استرالیا: ساعت 11:30

گروه دو:

کره جنوبی – ژاپن: ساعت 14:30

قزاقستان - هند: ساعت 17:30

سه شنبه 28 خردادماه:

گروه یک:

استرالیا – تایلند: ساعت 9:30

چین – ایران: ساعت 14:30

گروه دو:

ژاپن – هند: ساعت 12:30

کره جنوبی - قزاقستان: ساعت 16:30

چهارشنبه 29 خردادماه:

گروه یک:

ایران – استرالیا: ساعت 9:30

تایلند - چین: ساعت 12:30

گروه دو:

هند – کره جنوبی: ساعت 14:30

قزاقستان – ژاپن: ساعت 17:30

محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، رحمان داوودی، سعید شیرود قربانی، حامد تاروردی، رضا صفایی، آرمین رنجبر، علیرضا جدیدی، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی و علی حسین 12 ملی پوش والیبال ایران در این رقابت ها هستند.

محمد حسین حسینی فرد به عنوان سرپرست، پیمان اکبری (سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی (مربی)، علی محمدی فرد (فیزیوتراپ)، هانی فرخی (آنالیزور) و محمود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی ب والیبال را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس