کد خبر 335880
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به لزوم تقویت کادر فنی تیم ملی گفت: به دلیل فشردگی اردوهای تدارکاتی، پس از اینکه برنامه سفر به آمریکا مشخص شد، با یک تعامل دو طرفه اردوی بلغارستان را لغو کردیم.

به گزاش مشرق، محمود افشاردوست اظهار کرد: بعد از مشخص شدن برنامه اردوی تداکاتی و بازی دوستانه در آمریکا، برنامه سفر به بلغارستان تغییر کرد. طی یک تعامل دو طرفه با فدراسیون بلغارستان تصمیم گرفتیم در این کشور اردو نزنیم زیرا تیم ملی خیلی دیر از آمریکا برمی‌گشت و فرصتی برای تدارک یک اردوی دیگر نبود. یک سفر پروازی دیگر می توانست بازیکنان را خسته کند. البته اصلا فرصتی برای این برنامه وجود نداشت.

وی افزود: تیم ملی زمان کوتاهی در ایران است پس بهتر است در خود لهستان اردو بزند. با توجه به اینکه برزیل هم برنامه اردوی خود را در بلغارستان لغو کرد، ما تصمیم گرفتیم که چند روز زودتر به لهستان برویم و به احتمال زیاد با برزیل در کشور لهستان بازی می کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال همچنین در پاسخ به پرسشی درباره کادر فنی تیم ملی گفت: من خودم به شخصه معتقدم که کادر فنی تیم ملی باید تقویت شود. این موضوع منوط به جلسه با کواچ و داورزنی است. من با توجه به سابقه والیبالی خودم فکر می کنم یک مربی خوب می تواند به کادر فنی فعلی کمک کند. ما دو مسابقه مهم را پیش رو داریم و در هر دو مسابقه باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. بهتر این است که یک مربی ایرانی و با سابقه را در این بخش داشته باشیم. باید مربی تیم ملی به روز باشد. من خودم به شخصه فکر می کنم نیاز است تا تیم تقویت شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس