کد خبر 335726
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

کمیته برگزاری چهارمین دوره مسابقات والبیال جام کنفدراسیون ها 100 هزار دلار جایزه برای هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا (AVC CUP) از دوشنبه 27 مردادماه به میزبانی قزاقستان آغاز می شود و به مدت هفت روز در شهر آلماتی پیگیری خواهد شد.

فدراسیون والیبال قزاقستان هر ساله مسابقاتی تحت عنوان جام ریاست جمهوری این کشور برگزار می کند و امسال که میزبان چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا است، این نام را نیز به جام کنفدراسیون والیبال آسیا افزوده است.

به همین دلیل جوایزی نیز برای هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها به تناسب مقامشان در نظر گرفته است که جمع جوایز 100 هزار دلار آمریکاست و میزان آنها به شرح زیر به تیم های اول تا هشتم پرداخت می شود.

قهرمان: 25 هزار دلار

نایب قهرمان: 20 هزار دلاتر

تیم سوم: 15 هزار دلار

تیم چهارم: 12 هزار دلار

تیم پنجم: 10 هزار دلار

تیم ششم: 8 هزار دلار

تیم هفتم: 6 هزار دلار

تیم هشتم: 4 هزار دلار

محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، رحمان داوودی، سعید شیرود قربانی، حامد تاروردی، رضا صفایی، آرمین رنجبر، علیرضا جدیدی، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی و علی حسین 12 ملی پوش والیبال ایران در این رقابت ها هستند.

محمد حسین حسینی فرد به عنوان سرپرست، پیمان اکبری (سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی (مربی)، علی محمدی فرد (فیزیوتراپ)، هانی فرخی (آنالیزور) و محمود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی ب والیبال را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز هتل هالی دی این آلماتی را ترک می کند و به هتل اوترار یکی از دو هتل در نظر گرفته شده برای تیم های شرکت کننده در این رقابت ها می رود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس