سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هیچ خط قرمزی در جنگ امنیتی با دشمن وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هیچ خط قرمزی در جنگ امنیتی با دشمن وجود ندارد.

سید حسن نصرالله این سخنان را در مصاحبه با روزنامه لبنانی الاخبار بیان کرد. قرار است این مصاحبه در دو شماره روز پنجشنبه و جمعه این روزنامه منتشر شود.

دبیرکل حزب الله لبنان در این مصاحبه که بخش هایی از منتشر شده است، گفت: از این پس اسرائیل می داند چه کسی در حد جایگاه عماد مغنیه است.

نبرد ما با سوریه تاثیری بر طرح‌های ما برای مقابله با اسرائیل ندارد

نصرالله با تاکید بر اینکه آنچه را که ما برای اسرائیل آماده کرده‌ایم هیچگاه تحت تاثیر نبرد ما در سوریه قرار نمی گیرد، گفت: جنگ ما در سوریه تاثیری بر محرمانه بودن طرح‌‌ها و سلاح مان برای مقابله با اسرائیل نداشته است.

وی گفت: این حق مقاومت در غزه است که پیروزی واقعی را محقق کند.

حزب مقاوم هستیم/ از مرزهای لبنان با سوریه دفاع می‌کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما حزب مقاومت هستیم ولی برخی تلاش می‌کنند ما را حزب شیعی- عربی جلوه بدهند.

نصرالله تصریح کرد: همان طور که از مرزهای خود در جنوب لبنان دفاع کردیم از کشور و مرزهای خود با سوریه نیز دفاع می‌کنیم و بسیاری بودند که در ابتدای امر با ما مخالف بودند اما اکنون مواضع خود را تغییر دادند.

در طول جنگ 33 روزه با خانواده خود دیدارهایی داشتم

وی همچنین در خصوص نحوه به اسارت در آوردن نظامیان صهیونیست و نحوه آغاز جنگ سال 2006 توضیح داد و گفت: در طور مدت جنگ 33 روزه با خانواده خود دیدارهایی داشته و اولین دیدارش بعد از پایان جنگ و مرگ سید علامه محمد حسین فضل الله انجام گرفت.

وی افزود: دشمن صهیونیست "محمد سلیمان" سرهنگ ارتش سوریه را به دلیل نقشش در طول جنگ مرداد ماه 2006 ترور کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: حاج عماد مغنیه تا آخرین لحظه مخالف خروج علنی من تا 22 سپتامبر 2006 بود.

طرفدار تیم فوتبال آرژانیتن بودم

در بخش دیگری از این گفت‌وگو به زندگی شخصی سید حسن نصرالله پرداخته شد به گونه ای که در بخشی از این سخنان وی تاکید کرد که من در مسابقات جام جهانی اخیر طرفدار تیم آرژانتین بودم.

زیاد به غذا حساس نیستم/ به کتاب‌های ادبی علاقه دارم

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: خاطرات ویژه‌ای از بعلبک دارم و زیاد در خصوص غذا حساس نیستم و همواره دوستدار مطالعه کتاب‌های ادبی هستم. اما این روزها بیشتر مطالعات من مربوط به مسائل متعلق به گروههای تکفیری است و تمام روزنامه‌های همسو و مخالف را پیگیری می‌کنم.

شبکه های تلویزیونی را می‌بینم

سیدحسن نصرالله افزود: من امروزه تمامی شبکه های تلویزیونی را مشاهده می کنم و حتی باید اضافه کنم که اینترنت و فیس بوک را دنبال می‌کنم اما از طریق معاونان خود چرا که استفاده از هر نوع تکنولوژی برای من ممنوع است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که همچنان از خیابان ها، اماکن و شهرها دیدن می‌کنم و در عین حال تصریح کرد که از سال 1986 رانندگی نکرده است.

قرار است سیدحسن نصرالله روز جمعه ساعت 20:30 به وقت محلی (22 به وقت تهران) از طریق شبکه تلویزیونی المنار نیز با مردم سخن بگوید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • behzad ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    خدا سید حسن را حفژ و در برابر اسراییل پیروز کند
  • کربلایی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    رهبر معظم ما حضرت ایت الله خامنه ای و سید حسن نصرالله الگوی رهبری برای جهانیان هستند . خدایا از عمر من بردار و به عمر آنها بیافزا. ما چه داریم و دیگران چه دارند . اوبامای دلقک ، تونی بلر دروغ گو ، سارکوزی عیاش، اولاند ذلت پذیر، آنگلا مرکل کلفت صهیونیستها . خدارا شکر که دشمنان مارا از احمقها قرارداده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس