کد خبر 334692
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

اخباری درباره حضور سرکرده داعش در فلوجه و فرار دهها خانواده از خانقین در استان دیالی به سوی استان سلیمانیه از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش مشرق، الفرات نیوز نوشت: محمود المرضی فرمانده نیروهای بیداری در الکرمه در الانبار گفت: ابراهیم السامرایی ملقب به ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در فلوجه است.

وی افزود: نیروی هوایی ضربات مهلکی به مراکز داعش در فلوجه وارد کرده است.

از سوی دیگر سعد معن سخنگوی عملیات بغداد تاکید کرد: اقداماتی که نیروهای امنیتی در بغداد انجام داده اند طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.اخباری که از بسته بودن منطقه الخضراء بغداد یا برخی راهها مخابره شده است کذب است. علت برخی تدابیر برگزاری تظاهرات است.

این در حالی است که منابع عراقی از تسلط کامل نیروهای امنیتی این کشور بر جلولاء و انفجار خودرو بمبگذاری شده در استان واسط خبر دادند.

در همین حال منابع عراقی از فرار دهها خانواده از خانقین به سوی استان سلیمانیه پس از تسلط تروریست های داعش بر جلولاء خبر دادند و افزودند: جوی از نگرانی بر منطقه سایه افکنده است.

از سوی دیگر سمیر محمد رئیس شورای شهر خانقین تاکید کرد: اوضاع در خانقین باثبات است و نیروهای امنیتی بر اوضاع مسلط هستند.برخی از افراد ستون پنجم در راستای ترویج شایعات حرکت می کنند.ساکنان حامی نیروهای امنیتی ضد گروههای افراطی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس