کد خبر 333465
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

یک سایت آمریکایی گزارش داد که ابوبکر البغدادی، یهودی و جاسوس موساد است.

به گزارش مشرق، سایت آمریکایی وترنز تودی(Veterans Today) با انتشار گزارشی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی، امیر تشکیلات تروریستی داعش جاسوس موساد است.

در این گزارش آمده است: نام اصلی ابوبکر البغدادی "سایمون الیوت" یا "الیوت شیمون" بوده و وی در واقع یک یهودی به شمار می‌آید که برای رهبری داعش تحت آموزش قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: آموزش البغدادی با هدف ایجاد آشوب در کشورهای عربی مجاور اسرائیل صورت گرفته است. البغدادی از یک پدر و مادر یهودی متولد شده و تحت آموزش سازمان جاسوسی اسرائیل قرار گرفته تا بتواند آموزش‌های مربوط به جاسوسی در سطح عالی را دریافت کند و بعد از آن وی در یکی از کشورهای عربی مستقر شده تا تشکیلات داعش را ایجاد کند.

در این گزارش آمده است: هدف از ایجاد این تشکیلات گسترش سیطره اسرائیل بر منطقه خاورمیانه بوده است.

ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان امنیت ملی آمریکا، با انتشار اسنادی طی ماه گذشته اعلام کرده بود که تشکیلات داعش چیزی جز طرح و نقشه آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای گردآوری تندروها از سراسر جهان در یک تشکیلات واحد با هدف ایجاد آشوب در خاورمیانه و تسلط اسرائیل بر جهان عرب و ذخایر این منطقه نبوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمد ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    5 0
    دقیقا چین جنایاتی از یک صهیونیست برمی آید. انشاءالله ریشه آنها را به یاری خداوند خواهیم زد.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    2 0
    منتظر کوره های داعش سوز ویهودی سوز باشید
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    لطفا لینک منبع اصلی خبر (veterans today) را بدهید؟
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    من یه داستان(روایت) شنیدم که میگن یهودی ها در یک روز 70 پیامبر ذبح کرده اند یکی توضیح بده لطفا؟
  • دانشجوي تاريخ ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 2
    من به عنوان کسی که در راه با گروه های تکفیری کار کرده ام به صراحت می گویم ممکن است ارتباطاتی میان دولت اسلامی و امریکا و حتی اسرائیل وجود دارد اما این که داعش و شخص ابوبکر بغدادی جاسوس باشد من این را برنمی تابم و قبول نمی کنم. جریان های تکفیری ریشه در دهه 1960 میلادی دارند. مثلا همین دکتر ایمن الظواهری رهبر القاعده یکی از رهبران تنظیم الجهاد بود که انورسادات را ترور نمودند. از نظر تکفیری ها میان سایر مسلمانان و اسرائیلی ها و غربی ها فرقی نیست. از نظر آن ها ما مسلمان جاهلی و اسرائیلی ها و غربی ها کافر جاهلی هستند. در بازجویی هایی که از شکری مصطفی رهبر جماعت المسلمین مصر اولین گروهی که بر پایه تکفیر بنیان نهاده شد بازپرس ازش پرسید که اگر ارتش اسرائیل به مصر حمله کند شما چه می کنید؟ وی پاسخ داد که ما فرار می کنیم زیرا این نبرد بین دو جاهلی است. مسلمان جاهلی و کافر جاهلی. اما این که این درست است یا خیر من فقط به تاریخ ارجاع می دهم که در فاصله میان انقلاب فوریه و انقلاب اکتبر روسیه مشخص شد که بلشویک ها از المانی ها پول می گیرند؟ آیا بلشویک ها جاسوس آلمان قیصری بودند؟ باید گفت خیر! بلکه آن ها از کتاب سوال و جواب یک انقلابی پیروی می کردند که در آن می گفت برای رسیدن به هدف می توانید حتی با شیطان هم پیمان شوید. هدف وسیله را توجیه می کند.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    مرگ بر الاق بن حرومزاده داعشی، سرکرده دزدان و حرومزاده های تکفیری وهابی و نوکران صهیونیست.
  • اسماعیل ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 2
    خواهشا با انتشار این اخبار دروغ صحت بقیه اخبارتون رو هم زیر سوال نبرید حالا یک سایت خارجی یک اشتباهی کرده شما باید سریع آن را تکرار کنید مطمئن باشید او یک مسلمان ولی با نگاهی متفاوت از نگاه ما به اسلام است
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      سلام حالا از کجا اینقدر به حرفات مطمئنی؟
  • سید ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    نگاه کنید اینکه برخی از رهبران داعش با آمریکا و اسرائیل رابطه دارن درست، ولی شاید همین آمریکا و اسرائیل برای لوث کردنِ این مطلب، اخباری نادرست و اغراق شده منتشر کنن مراقب باشین
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اصلا گیریم که مسلمونه ،شما چرا سنگشو به سینه میزنید.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    درانتشاراخبار تعقل به خرج بده مشرق جان. خدا عقل داده که هر خبری رو قبول نکنه.
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خداییش حاج محمدآقا راست میگه فقط از یک فرد حرومزاده برمیاد که همگام با رژیم نجس و کودک کش صهیونیستی ، به دنبال مسلمان کشی باشه
  • هادی کلهر کلخورانی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    ابوبکر البغدادی را میتوان در چهره عملیاتی (( مستر همفر )) جاسوس بسیار حرفه ایی ، بازیابی نمود . مستر همفر فقط ماموریت داشت اخبار و اطلاعات جمع آوری کند در چهره های متفاوتی هم ظاهر شد : تاجر مسلمان ، عالم مسلمان و .... در کتاب خاطراتش که من چاپ قبل از انقلاب آن را خواندم او برای ارتباط با یک حاکم یک منطقه ی مسلمان که بسیار انسان پست و خبیثی بوده مجبور به ارتباط جنسی با آن حاکم میشود که وقتی از دستگاه اطلاعاتی انگلیس استعلام میکند به او میگویند : اگر این عمل منافع بریتانیای کبیر را تامین میکند لحظه ایی درنگ نکن و آن عمل را انجام بده . ابوبکر البغدادی هم یک یهودی زاده اصل است با ماوریتی عملیاتی برای جمع آوری یک عده مسلمان جاهل که از جهل مسلمین استفاده کرده و دنیای اسلام را دچار این همه حوادث ننگین بدست خود مسلمین کرده است . باید گردانهای کماندویی بسیار قوی از کشورهای اسلامی که ضد داعش هستند تشکیل شود و برای دستگیری زنده البغدادی و نقش بر آب کردن نقشه ی استعماری انگلیس و آمریکا دست بکار شوند . خوب است شایعاتی مبنی بر راه اندازی گردانهای کماندویی مسلمانان برای زنده شناسایی محل دقیق او و زنده دست گیر نمودن البغدادی در مناطق عراق یا سوریه و ... پراکنده شود تا شاهد فرار او به انگلیس یا اسرائیل باشیم .
  • مینا ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    اصلا هم مسلمون نیست مسلمون یعنی تسلیم خدا کسی که صدتا جنایت به اسم خدا میکنه نیست این یارو و گروهش بیشتر به جاسوسان صهیونیستی میخورن قوانین تلمودشون و بخونین متوجه شباهتهای بسیار میشین واونجا گفته کسی که دینشو تغییر بده مرتده باید کشته بشه مگر اینکه واسه خدعه و فریب دیگران باشه واز اونجایی که تو جنایات داعش به شیعه وسنی ومسیحی و ایزدی وکوچیک وبزرگ رحم نکرده اماتا حالا ندیدم به یه یهودی چپ چپ نگاه کنن چه برسه بکشنش البته بعید نیست برای رد گم کنی بعضیا رو یهودی جابزنن بعد بکشنش ولی تا حالا ندیدم بیشتر افتادن به جون مسلمونا و مسیحا واقوام دیگه بازم میگم احتمالش بسیار زیاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس