جریمه صادقیان سه‌وجهی است و اعتراض به داور و برخورد زننده، زدن به سینه داور و شکستن شیشه رختکن را شامل می‌شود و رای صادره با تخفیف و با نگاه حمایتی صادر شده است.

به گزارش مشرق، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با دفاع از رأی این کمیته درخصوص رفتار ناشایست پیام صادقیان نسبت به داور مسابقه و شکستن شیشه رختکن گفت: طبق آئین‌نامه انضباطی صادقیان می‌بایست 6 ماه محروم می‌شد نه 3 ماه.

حسین عبداللهی ضمن بیان این مطلب افزود: بندی که رفتار صاقیان را با آن تطبیق دادیم ماده 67 آئین‌نامه انضباطی بود که صراحت دارد هرگونه هول دادن و لگد زدن به داور 6 ماه محرومیت دارد که اعضای کمیته انضباطی با توجه و جوانی و توانایی‌های فنی این بازیکن حد وسط را گرفته و به 3 ماه محرومیت و جریمه 5 میلیون تومانی اکتفا کردیم تا از لطمه بیشتر به این بازیکن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه آنهایی که از رأی کمیته‌انضباطی انتقاد می‌کنند از قانون بی‌اطلاع هستند، تصریح کرد: جریمه صادقیان سه‌وجهی بود و اعتراض به داور و برخورد زننده، زدن به سینه داور و شکستن شیشه رختکن را شامل می‌شود و رأی صادره با تخفیف و با نگاه حمایتی از این بازیکن جوان و آینده دار صادر شده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه رأی صادقیان از هفته سوم لازم الاجراست، تصریح کرد: هنوز اعتراضی به رأی پیام صادقیان از سوی باشگاه به ما وصول نشده، هر چند طبق آئین‌نامه جدید حتی اگر باشگاه پرسپولیس به رای صادقیان اعتراض کند هم این اعتراض مانع از اجرای حکم نیست و این بازیکن در هفته سوم محروم خواهد بود.

وی درخصوص تدوین آئین‌نامه جدید کمیته انضباطی اظهار داشت: هدف نهایی آئین‌نامه ایجاد محیطی امن و مطمئن برای عوامل اجرایی فوتبال است تا آئین‌نامه جدید با سخت‌گیری بیشتری در احکام و میزان محرومیت‌ها در راستای این هدف تدوین شده است.

عبداللهی در پایان گفت: آرزو داریم با رعایت مسائل انضباطی از سوی عوامل اجرایی این کمیته کم کارترین کمیته فدراسیون باشد و روزی را شاهد باشیم که تمامی مسابقات فوتبال در فضایی آرام و بدور از تنش و مسائل انضباطی برگزار شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس