کد خبر 334156
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

در نخستین دیدار دوستانه ایران و امریکا در لس آنجلس، سرمربیان دو تیم ذخیره های خود را به میدان فرستادند که در پایان تیم ملی والیبال کشورمان سه بر یک نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی برون مرزی آمریکا سفر کرده است و قرار است در این اردو چهار دیدار تدارکاتی برگزار کند.

ملی پوشان ایران صبح امروز یکشنبه به وقت تهران در نخستین بازی خود سه بر یک مغلوب آمریکا شدند.
مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و میلاد عبادی پور شش بازیکن ایران در این دیدار بودند و  اندرسن – چیارلی – تروی – پلمز – وگل – کریتن سن – رفت بازیکنان آغاز کننده مسابقه برای امریکا بودند.

ملی پوشان کشورمان تنها در ست سوم 29 بر 27 به پیروزی رسیدند در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 17 نتیجه را به امریکا قهرمان لیگ جهانی سال 2014 واگذار کردند.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود در امریکا ساعت 6:30صبح روز پنجشنبه به وقت تهران به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.


به گزارش مشرق، تیم‌های ایران و آمریکا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی 2014 در شهر فلورانس ایتالیا نیز برابر یکدیگر صف آرایی کرده بودند که آن مسابقه را تیم آمریکا در سه ست متوالی به سود خود پایان داد. تیم آمریکا عنوان قهرمانی لیگ جهانی 2014 را با شکست برزیل در فینال از آن خود کرد. ایران در این مسابقات چهارم شد.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زرتشت ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اشکال نداره بازی اول بود دیگه!
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    با کمک عبادی و علیزاده قهرمان لیگ جهانی میشیم ................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس