کد خبر 333477
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

بامداد امروز آرنولد شوارتزنگر تصویری از صحنه فیلمبرداری فیلم جدید ترمیناتور قرار داد که نام آن را مشخص می کرد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز آرنولد شوارتزنگر تصویری از صحنه فیلمبرداری فیلم جدید ترمیناتور قرار داد که نام آن را مشخص می کرد. پس از این اتفاق اکانت رسمی توییتر این فیلم هم نام آن را رسما اعلام کرد. این فیلم که «ترمیناتور: جنسیز» نام دارد قرار است سال آینده در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود.

آرنولد شوارتزنگر تصویری از خودش در حالی که روی صندلی منقش به نام فیلم نشسته در ایناستاگرام گذاشته و زیر آن نوشته است: «عصر بخیر عزیزان. می خواهم از تیم سازندگان ترمیناتو: جنسیز برای این فیلمبرداری فوق العاده تشکر کنم. بسیار چالش زا و سرگرم کننده بود. از کارگردان تا تهیه کننده ها، از دوربین تا آشپزخانه، از جلوه های ویژه تا گریم و چهره پردازی. اگر آنها نبودند نمی توانستیم انجامش دهیم. نمی توانم صبر کنم تا کار تمام شده را ببینم و مطمئن هستم که به هواداران یادآوری خواهیم کرد که چرا عاشق ترمیناتور شده اند. در اول جولای 2015 من بر می گردم.»

چون این تصویر از پشت قرار گرفته چیزی از چهره و گریم احتمالی آرنولد شوارنتزنگر مشخص نیست تا شایعات «ترمیناتور پا به سن گذاشته» تایید نشده باقی بماند. به جز این بازیگر اتریشی چهره های دیگری چون جیسون کلارک، امیلیا کلارک، جی کورتنی و مت اسمیت هم در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. آلن تیلور هم کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس