کد خبر 333400
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است در دو بازی مقابل فولاد در فصل گذشته مغلوب شدیم اما در تهران هم 3 گل به این تیم زدیم.

به گزارش مشرق، محسن بنگر در مورد بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک ما بازی بسیار سخت و شاید حساسی را مقابل رقیب دیرینه خود یعنی فولاد خوزستان داریم، بالاخره هوای گرم و زمین نامطلوب قطعا برای ما دردسرساز خواهد شد اما بسیار امیدواریم که از اهواز دست پُر به تهران برگردیم چون باید خودمان را برای این شرایط از بازی‌ها آماده کنیم.
 
وی در مورد دو باخت قرمزپوشان مقابل فولاد خوزستان در فصل گذشته که منجر به از دست دادن جام حذفی و قهرمانی لیگ برتر شد نیز گفت: درست است که ما دو بار در اهواز به فولاد باختیم اما یادتان نرود 3 گل هم در تهران به آنها زدیم. فوتبال همین است و فصل گذشته شاید حق ما بود که آن طور بازنده نباشیم اما این اتفاق افتاد و حالا سعی می‌کنیم انشاء‌الله جبران فصل گذشته را کنیم.
 
بنگر در مورد داوری بازی نیز گفت: امیدوارم همین طور که داوران برای ما سفت و سخت می‌گیرند برای بقیه تیم‌ها هم همین‌طور باشد. من همواره به داوران احترام گذاشته‌ام اما دوست دارم همین طور که با ما برخورد می‌کنند با دیگران هم همین سختگیری را داشته باشند. وقتی به ما هم در همه جا فحش داده می‌شود با صلابت برخورد کنند، این فقط خواسته من است و خدایی ناکرده نمی‌خواهم کسی را با این حرف‌هایم تخریب کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضاعبدالهی ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقای بنگر دوست دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس