کد خبر 333107
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از 80 مالخر و سارق خرد خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین ساجدی‌نیا ظهر امروز در حاشیه طرح برخورد با مالخران و سارقان خرد که در محدوده چهارراه مولوی و بازار حضرتی اجرایی شد، گفت: این طرح بنا به درخواست مردم و کسبه این منطقه و با تکیه بر اطلاعات مردمی، طراحی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح به همت ماموران پلیس آگاهی تهران اجرایی شد، گفت: این طرح در راستای برخورد با سارقان خرد،‌ مالخران و قاچاق سیگار اجرایی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری بیش از 80 نفر از سارقان، گفت: این طرح یک طرح جدید و نوعی بود، چراکه همواره طرح‌ها در ابتدای صبح و یا در انتهای شب اجرایی می‌شد اما این طرح در هنگامه ظهر و در ساعتی که مالخران و سارقان انتظارش را نداشتند، اجرایی شد.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه این طرح در پایتخت ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون بیش از 80 نفر دستگیر شده‌اند و تا پایان امشب قطعا تعداد بیشتری در این رابطه دستگیر می‌شوند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح در منطقه بازار و برای تأمین امنیت اقتصادی کسبه اجرایی شد، در پاسخ به انتقادات مردمی مبنی بر عدم برخورد با معتادان گفت: جمع‌آوری معتادان نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است و اگر کمپ و یا محلی برای نگهداری این افراد در اختیار پلیس داده نشود، جمع‌آوری معتادان کاری عبس و بیهوده است.

وی با بیان اینکه تهران بزرگ از ستاد مبارزه با مواد مخدر ظرفیت 1600 نفر برای جمع‌آوری معتادان لامکان دریافت کرده است، گفت: تاکنون 600 معتاد جمع‌آوری و برای نگهداری تحویل کمپ‌ها داده شده است، اما برای جمع‌آوری معتادانی که بیشتر در مخروبه‌ها و کوچه‌ها اقامت دارند، باید سایر دستگاه‌ها نیز وارد میدان شوند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    فقط باید دستشون رو قطع کرد که توشون ترس ایجاد بشه. مثل شیراز که پس از قطع انگشت چند ماه دزد پیدا نمیشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس