کد خبر 334154
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: سارقی که پلاک‌ خودروهای ارزان‌قیمت را سرقت و آن را بر روی خودروهای لوکس و گران‌قیمت مسروقه نصب می‌کرد، توسط مأموران پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی جعفری‌نژاد اظهار کرد: اکیپ مأموران پلیس این شهرستان طی گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی مزدا مظنون شده و به آن دستور توقف دادند.

 وی با اشاره به فرار خودروی مذکور و توقف آن گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پلاک نصب شده بر روی مزدا متعلق به یک دستگاه سواری پیکان است که هفته گذشته سرقت آن به اطلاع پلیس رسیده بود.

وی افزود: متهم به همراه خودرو برای بررسی دقیق‌تر به مقر انتظامی منتقل و طی تحقیقات کارشناسانه مشخص شد خودروی توقیفی چند روز پیش از شهرستان اصفهان سرقت شده که در این خصوص متهم در ادامه تحقیقات به بزه انتسابی و سرقت آن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اصفهان با بیان اینکه سارق دارای سوابق متعدد کیفری است، افزود: وی که یک دستگاه خودروی 206 را نیز سرقت کرده بود، در اقدامات مجرمانه خود پلاک‌های خودروهای ارزان قیمت را سرقت و سپس آن را بر روی خودروهای گران‌قیمت مسروقه نصب می‌کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل شدن تحقیقات و تحویل متهم به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد در صورتی که پلاک خودرویشان مفقود و یا به سرقت رفته است، برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس