کد خبر 333090
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

روز گذشته نمایندگان حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه با نمایندگان حزب معارض «جنبش ملی» در پارلمان درگیر شدند و کار به کتک کاری کشید.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری «الشرق الاوسط»، روز گذشته و در جریان جلسه پارلمان ترکیه نمایندگان حزب حاکم «عدالت و توسعه» با نمایندگان حزب معارض «جنبش ملی درگیر شدند و کار به زد و خورد جسمی رسید.

بر اساس این خبر نمایندگان بعد از اختلاف نظر بر پروژه مربوط به خودروهای حمل و نقل شهری با هم درگیر شده‌اند و دست به کتک کاری زده‌اند.

کتک‌ کاری در پارلمان ترکیه+عکس

کتک‌ کاری در پارلمان ترکیه+عکس

کتک‌ کاری در پارلمان ترکیه+عکس

کتک‌ کاری در پارلمان ترکیه+عکس


با وجود اینکه تعدادی از نمایندگان تلاش کردند که به درگیری پایان دهند اما چند نماینده پارلمان ترکیه در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند.


کتک‌ کاری در پارلمان ترکیه+عکس

این اولین بار نسیت که پارلمان ترکیه شاهد درگیری‌های این چنینی است پیشتر نیز بر سر موضوعاتی چون خروج نیروهای پ ک ک از ترکیه و یا واژه کردستان، نمایندگان ترکیه به جان هم افتاده بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    1 0
    فقط جای من اونجا خالیه
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    هميشه اینجوریند
  • احسان ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    1 0
    اختلاف نظر برای پروژه مربوط به خودروهای حمل و نقل شهری نبوده و کاملا کذب محض است این نماینده که در تصویر اول همه یقه او را گرفته اند نماینده حزب mhp از شهر ایغدیر است. این نماینده دو سوال در مورد فعالیتهای دولت اسلامی عراق و شام و عضوگیریهای این گروه در ترکیه و همچنین مساله کمک به ترکمنهای عراق که در محاصره این گروه تکفیری قرار گرفته اند پرسید و از حزب عدالت و توسعه و حزب chp خواست تا کمسیون تحقیق و تفحص تشکیل بدهند که در این بین با یک نماینده از حزب عدالت و توسعه درگیری لفظی پیدا کردن و کار به درگیری کشید البته مساله خیلی مهمتر هستش اگر به منابع موثق مراجعه کنید حتما مطالب جالب بر خواهید خورد که برای ایران هم مفید خواهد بود . ولی دلیلی که ه نقل از خبرگزاری «الشرق الاوسط» بیان شده کاملا کذب محض است ولطفا اصلاح کنید
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    1 0
    یک مشت فاشیست و یک مشت داعشی به جان هم افتادن.
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 1
    اینجوری از حق مردم دفاع می کنن
  • ناشناس ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    1 0
    تخم و ترکه ی عثمانی ملعون و مغول وحشی ، بیشتر از این نمیشه.. یعنی تو ذاتشون نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس