کد خبر 333032
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: به دلیل بالا بودن غلظت ذرات کمتر از ۲،۵ میکرون، هوای تهران امروز برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران، درباره شرایط کیفی هوای تهران اظهار داشت: بر اساس آمارها و اطلاعات حاصل از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 11 صبح امروز هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران ادامه داد: بر همین اساس شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌های منوکسید کربن، ازون، دی‌اکسید نیتروژن و دی‌اکسید گوگرد به ترتیب روی اعداد 49، 36، 65 و 22 قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌های ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و 2،5 میکرون به ترتیب روی عدد 94 و 125 قرار دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    پس بنزین وارداتی چی شد؟؟؟ بنزین داخلی که به درد نمیخورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس