کد خبر 332973
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

رئیس فدراسیون تیراندازی می‌گوید در صورتی که بودجه لازم به این فدراسیون تا آخر هفته تزریق نشود ورزشکاران مسابقه کسب سهمیه المپیک را از دست خواهند داد.

به گزارش مشرق، سیدمهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اینکه مشکلات مالی برای بازی‌های آسیایی برطرف شد یا خیر، گفت: اردوهای ما کماکان برقرار است. با توجه به مشکلات عدیده مالی که با آن مواجه هستیم ممکن است بعضی از اعزام‌ها به مسابقات جهانی و آسیایی انجام نشود و از آن انصراف دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام مسابقات نمی‌توانید شرکت کنید، اظهار داشت: 3-2 مسابقه پیش رو داریم که مهم‌ترین آن مسابقات اسپانیا و کسب سهمیه المپیک است که برای ما جای نگرانی دارد. با توجه به محدودیت زمانی اسپانیا مشکلاتی را برای ویزای ورزشکاران ایجاد کرده و کار سخت شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه امیدوار است منابع مالی تا آخر این هفته به فدراسیون تزریق شود، عنوان کرد: امیدوارم منابعی را دریافت کنیم و حداقل کارهایی که می‌شود را انجام دهیم، اگر این هفته مسائل مالی حل نشود امکان دارد نتوانیم به مسابقات اسپانیا اعزام شویم.

عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام کرده‌اند به طور مرتب دریافت‌هایی به فدراسیون‌ها دارند، گفت: از طریق کمیته دریافتی مختصری داشتیم، قرار بوده منابع بیشتری بگیریم، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. از طریق وزارت هم قول‌هایی داده شده که هنوز محقق نشده است. از ابتدای سال تا کنون فدراسیون ما دو دریافتی بودجه داشت که یکی از آنها مربوط به سال 92 بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات فدراسیون تیراندازی و اینکه شنیده شده بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به ما رسما چیزی نگفته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس