کد خبر 332939
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاکمان نالایق برخی کشورهای اسلامی مانعی در راه ارسال کمک به غزه هستند، گفت: کمک‌های ملت ایران به مردم فلسطین هیچ مرزی ندارد و هر نیازی داشته باشند جزو کمک‌های ما است.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی با محاصره غزه فشارها علیه مردم مظلوم این منطقه را افزایش داده و فلسطینیان دچار کمبودهای بهداشتی، غذایی و ... هستند.

مردم آزاده جهان به‌ویژه ملت ایران به‌دنبال کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع مظلوم غزه هستند و در این زمینه مصاحبه تفصیلی با سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین انجام دادیم که در ذیل می‌خوانید:

 کمک‌های مردمی به فلسطین تا چه حدی است؟

-کمک‌های ملت ایران به مردم فلسطین هیچ مرزی ندارد و هر نیازی که داشته باشد جزو کمک‌های ما است زیرا همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند از لحاظ نیازهای بهداشتی و درمانی آمادگی کامل داریم هر قدر میدان باز باشد تقدیم کنیم و به لحاظ کمک‌های غذایی و امکانات تسلیحاتی ملت ایران آماده است.

امروز بازاریان رشت خاطره پشتیبانی از دفاع مقدس را زنده کرده و سلاح‌هایی را برای ارسال به کرانه باختری تقدیم کردند، همانطور که فرمانده کل سپاه فرمودند جهان اسلام امروز برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده است و با وحدت و انسجام خود از هیچ کمکی فروگذار نمی‌کند.

 آیا کمک‌های مردمی تنها در قالب بیانیه و نیازهای اولیه است؟

-امروز جوانان دیگر به راهپیمایی، بیانیه، تحصن، تظاهرات و ... قانع نیستند و به‌دنبال راهی هستند تا بتوانند پاسخ جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها را در جبهه دهند و امت اسلام دنبال راهی برای حضور است و امیدواریم این راه هموار شود و رژیم صهیونیستی مانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی از بین برود.رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور وجود داشت و جنایت‌های بسیاری علیه سیاهان انجام می‌داد اما امروز دیگر نامی از این رژیم نیست و مردم آفریقای جنوبی آزاد و صاحب اختیار کشور خود هستند و امیدواریم به‌زودی شاهد بازگشت ملت فلسطین به سرزمین اصلی خود باشیم و بتوانند با آرامش و آسایش دور از جنایت‌های وحشیانه آمریکایی، اروپایی و صهیونیستی زندگی کنند.

 هنری کسینجر معتقد به نابودی رژیم صهیونیستی تا 10 سال آینده است، نظر شما در این‌باره چیست؟

-آقای کسینجر از اصلی‌ترین نظریه‌پردازان صهیونیسم بین‌الملل محسوب می‌شود و در جنایت‌های آمریکا در ویتنام و منطقه فلسطین سهیم بوده و تصور بنده این است وقتی اعلام می‌کند تا 10 سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و فرو می‌پاشد، نوعی دلداری به صهیونیست‌ها بوده و می‌خواهد بگوید صهیونیست‌ها تا 10 سال دیگر هستند در صورتی که نخواهند بود و فروپاشی بسیار زودتر از این زمان اتفاق می‌افتد.

 چه موانعی برای ارسال کمک به مردم فلسطین وجود دارد؟

-حاکمان نادرستی هنوز در کشورهای اسلامی حکومت می‌کنند و مانع اصلی آزادی فلسطین هستند، اگر مسیر را هموار می‌کردند و اجازه می‌دانند مردم این کشورها به فلسطین کمک کنند حتی نیاز نبود ارتش اردن و مصر به حرکت در آیند بلکه اجازه حضور مردم این کشورها برای نشان دادن احساس خود کفایت می‌کند و کار صهیونیست‌ها تمام می‌شود اما بزرگ‌ترین مانع حاکمان دست‌نشانده غربی در منطقه هستند و امیدواریم امت اسلام زودتر از دست آنها خلاص شود.

آیا امروز پیام مردم غزه به دنیا رسیده است؟

-امروز خون کودکان معصوم و مظلوم غزه دنیا را بیدار کرده و پرونده لیبرال دمکراسی را برای همیشه بسته است، دیگر جهان غرب حرفی برای گفتن ندارد و دنیا متوجه شده تمام آرمان‌های دموکراسی که برای ملت‌ها بافته و به‌دنبال خود کشیده بود، دروغ است.

حقوق بشر، انسانیت و آزادی آرمان‌های دروغ غرب محسوب می‌شود و تمام دنیا مشاهده کردند دموکراسی در منظر غرب و آمریکا به معنای کشتار کودکان معصوم است اما بدانند خون‌های ریخته شده کودکان و مردم بی‌دفاع غزه مهر پایانی بر لیبرال دمکراسی غرب و رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس