کد خبر 332828
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

پیروز ارجمند گفت: در روزهای آغازینی که مخروبه‌ای به اسم دفتر موسیقی را تحویل گرفتم، شاهد حضور افرادی در راهروها بودم که بعد متوجه شدم این افراد همان دلالان موسیقی هستند و حتی امضای من و آقای مرادخانی را هم جعل کرده بودند.

گروه فرهنگی مشرق - پبروز ارجمند که در نشست خبری جشنواره کنسرت‌های تابستانه کیش سخن می‌گفت در پاسخ به سوال خبرنگار موسیقی فارس مبنی بر این که چه لزومی دارد که دفتر موسیقی از کنسرت‌های پاپ حمایت کند و آیا این کنسرت‌ها سود خاصی را عاید دفتر موسیقی می‌کند و حمایت های این چنینی این شائبه را ایجاد می‌کند که هنوز هم دلالان موسیقی به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند، گفت: در روزهای آغازینی که مخروبه‌ای به اسم دفتر موسیقی که قوانین معیوبی داشت را تحویل گرفتم، همواره شاهد حضوری افرادی بودم که در راهروهای دفتر موسیقی حضور داشتند. ابتدا گمان می‌کردند این‌ها بخشی از کارمندان دفتر موسیقی هستند، اما بعد متوجه شدم که این افراد همان دلالان موسیقی هستند که حتی امضای من و آقای مرادخانی را جعل کرده بودند.
 
وی افزود: ما از روزهای ابتدایی سعی کردیم تا جلوی دلال بازی‌های این چنینی را بگیریم و دفتر موسیقی را قانونمند کنیم. بعضا در این دوره شش ماهه شاهد شکایت‌هایی زیادی از چند دلال که تعداد برخی از شکایت‌ها از یک فرد خاص به 75 هم می‌رسد، بودیم.
 
مدیر دفتر موسیقی ادامه داد: تمام سعی ما در دفتر موسیقی مبارزه با این نوع دلال‌هایی هستند که بعضا حتی با اینکه هفت شرکت را همزمان ثبت کرده‌اند، هویت مکانی و حقوقی‌شان مشخص نیست. هم اکنون شکایت‌هایمان را به قوه قضایی ارجاع داده‌ایم تا این موضوع با جدیت زیاد مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس