کد خبر 332357
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید جواد نکونام در قضیه اختلافش با امیر قلعه‌نویی بازی گرفته شده باشد.

به گزارش مشرق، محمود فکری مربی تیم فوتبال استقلال  در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل راه‌آهن به دنبال کسب آمادگی بیشتر و رویارویی با استقلال خوزستان هستیم. بازی با راه‌آهن دیدار اول ما بود و طبیعتا در بازی‌های آینده بهتر ظاهر خواهیم شد هم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و هم مطمئنا حریفانمان سخت‌تر خواهد شد.
 
وی در مورد عصبانیت آندرانیک تیموریان پس از اتمام بازی به خاطر دیر حرکت کردن اتوبوس تیم یادآور شد: مشکل خاصی در این زمینه نبود تعدادی از بازیکنانمان مشغول تست دوپینگ بودند و کارشان طول کشید. این هم موضوع خاصی نبود و هم‌اکنون تمرینات را به خوبی دنبال می‌کنند.
 
مربی استقلال در خصوص انتخاب بهترین‌های لیگ سیزدهم تصریح کرد: به هر حال این مراسم انجام شد هرچند که معتقدم برخی‌ها حقشان انتخاب به عنوان بهترین نبود. نمی‌خواهم اسم بیاورم نظر اساتید در این باره بوده است و به همه تبریک می‌گویم.
 
وی در مورد اینکه انتخاب بهترین در کدام قسمت مشکل داشت خاطرنشان کرد: ما اگر توجهی داشته باشیم به این مطلب می‌رسیم که پدیده‌های لیگ بسیار کم هستند در گذشته پدیده‌های 17-18 ساله داشتیم که هم‌اکنون متاسفانه دیگر شاهد آن نیستیم واقعا پدیده‌های لیگ از انگشتان دست هم کمتر شده است باید ببینیم چه اتفاقی در قسمت آموزشی ما رخ داده است که چنین مسائلی به وجود آمده است.
 
فکری در خصوص اختلافی که بین جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی به وجود آمده گفت: فکر می‌کنم این موضوع هرچه زودتر جمع شود به نفع فوتبال ما خواهد بود هرچقدر ما فوتبالی‌ها دعوا و کلنجار داشته باشیم به ضرر فوتبال خواهد شد و دودش به چشم خود ما خواهد رفت.
 
وی در مورد اینکه آیا مطرح کردن چنین مسائلی در رسانه‌ها درست است تاکید کرد: به هر حال اشتباه و شیطنت بدی بوده است شاید جواد نکونام هم قصد نداشته کار به اینجاها کشیده شود شاید او بازی گرفته شده باشد اما من معتقدم این مسئله هرچه زودتر جمع شود به نفع فوتبال ما خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس