کد خبر 332083
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

هند 50 مرد را استخدام کرده تا مثل میمون‌ها لباس بپوشند و میمون‌های واقعی را از اطراف ساختمان پارلمان و دیگر ساختمان‌های دولتی در پایتخت دهلی فراری دهند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این مردان در لباس مبدل با صورت‌های سیاه شبیه میمون‌های «لانگور» سروصدایی تولید می‌کنند تا میمون‌های کوچک صورت قرمز را بترسانند. هزاران میمون در خیابان‌های دهلی پرسه می‌زنند، سطل‌های زباله در باغ‌ها و ادارات دولتی را برای غذا می‌گردند و به مردم حمله می‌کنند اما هندوها به حیوانات احترام می‌گذارند و معمولا به آنها غذا می‌دهند و همین باعث تشویق میمون‌ها به ماندن می‌شود.

شهرداری دهلی قبلا از میمون‌های لانگور واقعی برای ترساندن میمون‌ها و پراکنده کردن آنها از اطراف ساختمان‌های اداری و پارلمان استفاده کرده بود اما بعد از آنکه فعالان مدافع حقوق حیوانات علیه به کار گرفتن و اسارت این حیوانات اعتراض کردند شهرداری استفاده از آنها را متوقف کرد.

وزیر توسعه شهری هند روز پنجشنبه به پارلمان خبر داد که حالا مقامات شهرداری مردانی را استخدام کرده‌اند که لباس لانگور بپوشند و ادای آنها را در بیاورند.

وزیر توسعه شهری هند می‌گوید: این مردان بسیار مستعد لباس لانگورها را به تن می‌کنند و با تقلید حرکات و صدای میمون‌ها و قایم شدن پشت درخت‌ها سعی می‌کنند این جانوران مهاجم را دفع کنند. جمعیت بزرگ میمون‌ها درهند یک مشکل قدیمی است و همواره باعث مزاحمت عمومی شده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، میمون‌ها باعث آشوب عمومی شده‌اند، به قطارهای شهری و ساختمان پارلمان حمله کرده‌اند و دفتر نخست‌ وزیر و وزیر دفاع هند را به تصرف خود درآورده‌اند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خیلی فرهنگ خوبی دارن. باید این فرهنگ خودشون رو گسترش بدن به امید انتقال این فرهنگ به کشور ما
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اخر کی برنده شد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس