کد خبر 331888
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از عملکرد داور دیدار پرسپولیس با نفت تهران دفاع کرد و درباره صحبت‌های علی دایی گفت: دایی و سایر مربیان وقتی نام حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشند و در فوتبال حرفه‌ای مشغول کار هستند باید حرفه‌ای عمل کرده و صحبت کنند.

به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال  درباره صحبت‌های علی دایی بعد از دیدار پرسپولیس با نفت تهران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مربیان ما خودشان بازی‌های جام جهانی را دیدند. در آن مسابقات هم اشتباهات داوری بود ولی این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد. هیچ جای دنیا اینطور درباره داوران صحبت نمی‌کنند.
 
وی افزود: پیش از شروع لیگ با حضور حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در جلسه توجیهی تاکید کردیم که با افرادی که علیه کادر اجرایی مسابقات از جمله داوران صحبت کنند، به شدت برخورد خواهیم کرد و سر حرف خود هستیم.
 
رئیس کمیته داوران خاطرنشان کرد: دایی و سایر مربیان دیگر باید بدانند وقتی نام حرفه‌ای را یدک می‌کشند و در فوتبال حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند، باید حرفه‌ای عمل کند. این عزیزان باید شان نظام و همچنین جامعه داوری و جامعه ورزش را حفظ کنند.
 
اصفهانیان در ادامه، تاکید کرد: نمی‌خواهیم درباره مسائل فنی تیم‌ها صحبت کنیم ولی مربیان باید به موارد فنی تیمشان برسند. نمی‌گوییم داوران اشتباه ندارند ولی خود مربیان هم در چیدمان بازیکنان یا برنامه‌های فنی خود اشتباه دارند. مربیان باید به این مسائل برسند نه اینکه درباره داوری صحبت کنند.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا داوری دیدار پرسپولیس با نفت مشکل خاصی داشت یا خیر، گفت: ما مسابقه را از تلویزیون تماشا کردیم ولی تا جایی که ما این بازی را دیدیدیم مشکلی نداشت. البته باید تمام مسابقات را آنالیز کرد و پس از آن درباره داوری حرف زد.
 
رئیس کمیته داوران در پایان درباره اعتراض تیم‌هایی مثل راه آهن و ذوب آهن به داوری هفته اول هم تصریح کرد: فیلم بازی استقلال و راه آهن را هنوز مشاهده نکرده‌ایم. ضمن اینکه خودم در بازی صبا با ذوب آهن در ورزشگاه حضور داشتم و دیدم که داور مشکلی نداشت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهراب ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر پرسپولیس بازی رو ببره همه چی عالیه و بهترین داوری رو داشتیم..اگر نبره همه بد بودن الا آقای دایی و تیمش
  • 6 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خفه شو
  • Esmeil ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دوستان گلم صبر کنید ببینیم این دایی چکار میکنه ؟ او که آرزوی هوس مربیگری در اروپا را داره ! آیا در قاره سبز به این حرکات تره خورد میکنند ؟ ؟ ؟
  • Esmeil ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دوستان گلم صبر کنید ببینیم این دایی چکار میکنه ؟ او که آرزوی هوس مربیگری در اروپا را داره ! آیا در قاره سبز به این حرکات تره خورد میکنند ؟ ؟ ؟
  • Esmeil ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دوستان گلم صبر کنید ببینیم این دایی چکار میکنه ؟ او که آرزوی هوس مربیگری در اروپا را داره ! آیا در قاره سبز به این حرکات تره خورد میکنند ؟ ؟ ؟
  • حق پرست ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر داوران اشتباه کنند پس با این حساب کسی حق اعتراض ندارند این قانون را چه کسی وضع نموده است کمیته دوران نباید واکنش نشان دهند در این بازی حق با دایی بود اصلا وقت اضافه گرفته نشد و داور نباید با سهل انگاری زحمات یک مربی و یک تیم برزگ را به باد بدهد
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    جناب اصفهانيان نهايت واكنش نشون دادنت همين بود؟ مسلما كسي زورش به مافيا نمي رسه همونطور كه فصل پيش نمي رسيد.
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    پاشید جمعش کنید.دوتا کارگر از سر چهار راه میارید میگید داور...تازه کسی هم حق اعتراض نداره.اون کارگر داور نما هم هر غلطی خواست بکنه.اصفهانیان خودشم از داوری چیزی سرش نمیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس