کد خبر 331842
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

سرمربی تیم سپاهان گفت: هنوز به صورت رسمی پیشنهادی برای حضور احسان حاج‌صفی در تیم‌های اروپایی به باشگاه نرسیده است.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران گفت: در این بازی بسیار خوب و با سازماندهی مناسب بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم اما تنها از یک موقعیت در نیمه نخست استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه سپاهان در نیمه دوم بسیار دیر به گل رسید، تصریح کرد: ما تلاش کردیم که در نیمه دوم بهتر ظاهر شویم اما خیلی دیر به گل رسیدیم و شرایط تیمی ما به خوبی نیمه نخست نبود، هرچند مهم کسب سه امتیاز این مسابقه بود و خوشحال هستم که این امتیاز را کسب کردیم و امیدوارم در ادامه نیز اینگونه باشیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سؤالی پیرامون حضور 5 بازیکن جدید تیم اصفهانی در ترکیب اصلی آن عنوان کرد: بازیکنان ما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و در این بازی این مسئله را به خوبی ثابت کردند.

وی گفت: محمدرضا خلعتبری و پریرا دیر به تمرینات اضافه شدند اما با این حال خوب بازی کردند و ما تلاش می‌کنیم که در ادامه کیفیت آنها را بهتر کنیم. در کل باید بگویم که بازیکنان ما شایسته تعریف هستند و باید از همه آنها تعریف کنیم اما دوست دارم به صورت ویژه از احسان حاج‌صفی تعریف کنم.

کرانچار با بیان اینکه دلیل اصلی تعویض پریرا عدم آمادگی او بود، تصریح کرد: پریرا دیر به تمرینات ما اضافه شد و نتوانست کامل برای تیم بازی کند اما از او راضی هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعویض‌های سپاهان دلیل اصلی حملات پیکان در نیمه دوم بود، خاطرنشان کرد: قبول ندارم که حملات پیکان به دلیل تعویض‌های سپاهان بود، بلکه ما بد بازی و اشتباه کردیم و به همین دلیل پیکان در دقایقی به طرف دروازه ما حمله‌ور شد.

سرمربی سپاهان با اشاره به خط فوروارد تیم و سیستم بازی آن گفت:  سال گذشته هم از سیستم 3-4-3 و 3-4-1-2 استفاده می‌کردیم و به این دلیل که مدافعان خوبی داریم، حتی اگر تیم حریف با سه مهاجم حمله کند، از پس آنها بر می‌آییم و به همین دلیل است که با سه مدافع نیز می‌توانیم بازی کنیم و بازی کردن با سه مهاجم به این دلیل است که زودتر به گل برسیم و فشار روی حریف را بیشتر کنیم.

وی درباره جدایی احسان حاج‌صفی گفت: هنوز به صورت رسمی پیشنهادی برای جدایی حاج‌صفی نشده اما اگر این پیشنهاد مطرح شود، در صورت تمایل خود احسان، اجازه می‌دهیم که او از تیم جدا شود و اگر در سپاهان بماند، یکی از بهترین‌های تیم است.

کرانچار گفت: در یک سال گذشته تلاش بر این بوده که بازیکنان جوان و خوب به تیم اضافه شوند و حتی ما از تیم زیر 19 سال نیز بازیکنان بسیاری استفاده کردیم و تلاش می‌کنیم که روند استفاده از بازیکنان جوان ادامه داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهروز ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    باهاتم سپاهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس