فرمانده سپاه قدس پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پیامی بر حمایت ایران از مقاومت در فلسطین تاکید کرد و گفت خلع سلاح مقاومت در فلسطین خواب پریشانی است که تعبیر نمی‌شود.

پیام حاج قاسم سلیمانی به مقاومت فلسطین
به گزارش مشرق، شبکه المیادین در خبری اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در پیامی نادر، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

المیادین به نقل از سردار سلیمانی اعلام کرد که «قاتلان و مزدوران بدانند که ما لحظه‌ای از دفاع از مقاومت و دفاع از مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمد» و در ادامه این پیام افزود: همه دنیا دنیا بداند که خلع سلاح مقاومت عقیده‌ای باطل است و توهمی است که محقق نخواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه «در زمان مناسب جام خشم و غضب خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی خواهیم کرد» بر مقاومت فلسطین درود فرستاد و گفت: درود بر گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) و سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) و ابوعلی مصطفی و الناصر صلاح الدین و شهداء الاقصی.. درود بر سرداران مقاومت که در مقابل فشارها عقب‌نمی‌نشینند.

وی همچنین از صحنه‌های کشتار در فلسطین ابراز تاسف کرد و با بیان اینکه «صحنه‌های دردناک در فلسطین قلب ما را به درد می‌آورد و در سینه خود حزن شدید که همراه با غیظ و غضب است احساس می‌کنیم»، افزود: برای دفاع از انسانیت و اسلامی که هم اکنون در فلسطین آن رامی توان دید سلاح و خون و کرامت را توصیه می‌کنیم.

وی در این پیام افزود: لعنت خدا بر همه ظالمانی که از این رژیم حمایت کرده و می‌کنند. لعنت خدا بر هر کسی که حزن شما و درد و رنج شما را می‌بیند و با سکوتش اجازه می‌دهد که شما کشته شوید.

لعنت خدا بر هر کس که راه های امدادرسانی را به روی شما بست و با صهیونیست ها در جنایت هایشان شریک شد.

لعنت خدا بر هر کس که اندوه شما و تلخکامی تان را می بیند و با سکوت بزدلانه اجازه قتل ملت مظلومتان را می دهد.

تمام جهان بداند که خلع سلاح مقاومت، جوسازی باطلی است؛ وهمی است که محقق نمی شود؛ رویاهایی که در بیداری تعبیر نمی شوند و آرزوهایی که به گورها برده خواهند شد.

ما در محضر خدای عزوجل، با شهدا عهد می‌بندیم که بر عهد خود پایبند بمانیم و دگرگونه نشویم؛ همانگونه که بودیم و هستیم به تکلیف دینی خود در حمایت از مقاومت عمل کنیم؛ ما تأکید می کنیم که در اصرار برای پیروزی مقاومت و بالابردن آن تا پیروزی ادامه خواهیم داد تا اینکه زمین و آسمان و دریا برای صهیونیست ها تبدیل به جهنم شود و قاتلان و مزدوران بدانند که حتی یک لحظه هم از دفاع از مقاومت، حمایت آن و پشتیبانی ملت فلسطین دست برنخواهیم داشت و تردیدی در این امر نخواهیم کرد.

به همه یادآوری می کنیم که ما عاشقان شهادتیم و شهادت در راه فلسطین و در مسیر قدس، آرزویی برای هر مسلمان شریف است و بلکه آزادگان به این امر افتخار می‌کنند.

در این لحظه مهم در تاریخ امت مان، می گوییم و همه براداران را توصیه می کنیم که تفنگ و سلاح و خون و کرامت خود را در دفاع از انسانیت و اسلام که در فلسطین خلاصه شده است، به کار گیرند؛ به جای اینکه با یکدیگر بجنگند، جنگی که دشمنان را شاد می کند و توان ها (در جبهه خودی) را می‌زداید.

وحدت برای فلسطین، دشمنان را دچار وحشت و تمام جهان را برای غاصبان آن ناامن می‌کند.

سربلندی، اعتلا، پیروزی و توفیق الهی برای همه زنان و مردان مجاهد و مقاوم و شجاع و صبور در راه فلسطین عزیز آرزو دارم.

واقتلوهم من حیث ثقفتموهم وأخرجوهم من حیث أخرجوکم (البقرة 191).

قاتلوهم یعذبهم الله بأیدیکم ویخزهم وینصرکم علیهم ویشف صدور قوم مؤمنین(التوبة 14)...
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • علی خوی ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    زنده باد سردار
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خدمت سردار عزیز و سترگ و متدین لشگر اسلام عارضم که در چهار چوب مردمی . حداقل فراخوانی داده شود تا این ملت زیر چتر قانون و احترام به قوانین مملکتی اما بدون هزینه از دولت و حکومت !!مردمی آماده شوند تا اگر هر روز از کشته قرار است پشته بسازند خود جوش تحت سرپرستی یک متخصص مخلص دفاع از حق آماده مبارزه شوند !!!
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خاک تو سرت مشرق
  • علیرضا ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا حفظت کنه سردار عزیز مایی به مولا
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    درود بر تو سردار عزیز.
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    تو سرت خودت
  • الاهوازی ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    اللهم احفظ و انصر الجنرال قاسم سلیمانی
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    درود بر تو سردار عزیز.
  • مجید ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    دمت گرم سردار درود بر مادرت که همچین پسری تربیت کرد
  • مجید شبستان ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    «در زمان مناسب جام خشم و غضب خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی خواهیم کرد» سردار عزیز بی صبرانه در انتظار آن زمان می نشینم
  • ابوالحسن ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    درود بر شهید زنده
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    بعضی ها شدن صدای صهیونیست های نجس (ناشناس 21:40 رو میگم) بعضی ها هم که به پیامهای انقلابی و مذهبی منفی میدن یا به پیامهای ضدانقلاب مثبت میدن، بدونن شریک جرم اونها هستند.
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    یک پیشنهاد : به فتنه گران کمربند انفجاری ببندید و آنها را با هواپیماهای هرکولس به آسمان سرزمین های اشغالی منتقل کنید و آنها را مثل بمب های هدایت شوند بر سر اسرائیلیان فرو بریزید تا هم اشغالگران به درک واصل شوند و هم شاید گناه فتنه گران بخشیده شود .
  • دانیال ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    سردار ما اتش زیره خاکستریم هر وقت رهبری اذن بده در خدمتیم
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خوبی شما؟!!!!!!!
  • سید محمد ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا طول عمرت بدهد و از عمر فتنه گران بکاهد
  • policy maker ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    پیام رهبر بسیار واضح و صریح بود و جا داشت بقیه مسئولین هم اعلام موضع کنن
  • ..>امین ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    ..>خاکی نشی -ها!..>
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    وجدان بيدار جهان اسلام و انسانيت... به خدا قسم كه ما اماده ايم...
  • محمد رضا ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا حفظت کنه سردار باعث دلگرمی شیعه هایی شما
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    این کیه دیگه؟ با کی کار داری؟
  • امید ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    انفعالی عمل کردن وزمان وفرصت ها را ازدست دادن وآماده نشدن برای روزهای مبادا ممکن است خدای نخواسته باعث تکرار حوادث گذشته شود و مجددا تجربه ی تلخ عدم آمادگی را مانند شروع جنگ تحمیلی یکبار دیگربعلت ضعف و ناکارایی بعضی از مسئولین خام وخوش باور تجربه کنیم.
  • behzad ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا به سردار عزیز ما عمر طولانی و پر برکت بدهد.
  • علی ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار، یاعلی بگودیگه وقتشه
  • ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار عزیز خدا دستت را پر برکت و پایت را ثابت قدم قرار دهد و همه نیات و افعال و اعمالت را در ظل توجهات بقیه الله الاعظم به سوی فتح نهایی توحید و عدالت جهانی رهنمون فرماید.
  • مهدی ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    قطعه شعری از استاد محمدرضا جعفری تقدیم به یار ولایت سرلشکر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم السلام ای یاور مولا علی همچو مالک میدرخشی در اطاعت از ولی آفرین از این همه اخلاص و پاکی در نبرد یادگار با وفای لشکر مردان مرد کربلا داند که قاسم کیست در میدان جنگ عرصه را بر دشمنان دین چو شیری کرده تنگ گشته آمریکا ز نام قاسم و قدس و سپاه گیج و مبهوت و نداند این همه هست از خدا نام آمریکا چو اسرائیل شد ننگ تمام بار دیگر باز شد دستش برای خاص و عام گرچه بر شیطان فتاده لرزه ها از نام تو زین فضیلت ، کرده شیرین حقتعالی کام تو مرحبا ای مالک اشتر خدا همراه توست در تمام عرصه ها نور ولایت راه توست خشم آمریکا زتو یک هدیه ای از ماوراء ست در دفاع از رهبری جان دادن ماها بجاست ماجرای ظلم آمریکا دگر نابود شد کاخ اهریمن به فرمان الهی دود شد جعفری ، آمد ندا از سوی آیات خدا کاین همه لطف الهی هست از ذکر و دعا
  • hosein ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار جان لطفا واسه غزه یک کاری بکن این سگ وحشی هر روز هارتر میشه. زنده باد عمو قاسم.
  • علی ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    علو یک دو سه مشرق -مشرق - ناشناس صدا میاد یا گوشاتو گرفتی صدای حق بیدارت نکنه خوبی خوابی بیداری بخواب نازی آفرین عمویی بخواب
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    پروردگار نگهدار شما و همرزمانت باشد. یا حق
  • سلام ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    ناشناس ؛ معلوم خیلی دردت اومده - چند نصیحت و تذکر به شما و امثال شما - بدونید که روزگار تاخت اسب پیر غرب و کوه مقوائی صهیونی بسر آمده و دوره و روزگار فطرت مسلمانان نیز جای خودرا به بیداری اسلامی داده است - روز و روزگار مودت و مهر و عطوفت واقعی و قلبی در بین ملت ها و دولت ها و ادیان الهی دارد شکل می کیرد دوره تقلب و دروغ و ریا و شرارت این مولود نامشروع ار تباط نامشروع شرق و غرب بسر آمده است - نتان یاهو نیز مثل صدام دارد ننر بازی برای غرب در می آورد و خودش را مثل بچه ننر لوث می کند و تمام آبروی نداشته غرب را دارد رو می کند - به نظر من این جوجه صهیونیست مثل صدام خیلی بی مخ است - البته شاید غرب مثل رفتارشان در عراق؛ متقلب های صهیونی را با دست خودشان برای این همه بی آبرویی در فلسطین اشغالی را خودشان مستقیما اشغال کنند و روی دیگری از بازی را شروع کنند - مثلا بجای سپردن فلسطین بدست صاحبان اصلی آن ؛ پس مانده های بعثی و سعودی را در شکل داعش و امیرالمؤمنین و خلیفه قلابی همانند حکومت معاویه ابن سفیان در فلسطین و به شکل اسلام آمریکائی تقلب دیگری را ساز کنند - من حرف کیسینجر را نقل می کنم که روزگاری گفته بود خاورمیانه دیگ جوشانی است و ممکن است از درون این دیگ هر چیزی بیرون بیاید آن هرچیز ایجاد سلسله اموی نو است و تربیت یزیدی دیگر برای عصر حاضر که صد البته با هوشیاری مسلمانان موفقیت آن ها محال است - چون که رسانه ها و عصر هوشمندی بشر مانع نامردمی های قدیم و نو است البته که این بار باید مواظب همه انسان ها و انسانیت انسان بود تا تفکر اموی جدید انسانیت را با همه هستی اش در ارض خاکی به سیاهی نبرد {...والذین کفرو اولیائهم طاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات..} آیه بیدار باش به انسانیت است و در ادامه آن ارئه راه روشن است ؛با تمام تلاش بشری باید نور را رویت خورشید { ...الله ولی الذین آمنو یخرجهم من الظلمات الی النور ..} را متجلی کرد انشاء الله / تا به تعبیر آن خانم شجاع فلسطینی کرامت نمیرد - مرگ بر اسرائیل غاصب.
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    درود بر سردار با بصیرت مسلمانان نور دیده ی و فرزند رشید ایرانیان سردار سلیمانی/
  • ایران دوست ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    به نام خدا - از سرداران عزیز و دلاور کشورم خواهشمندم بیش از اینکه جوگیر شوند و دایم رجز های شورانگیز بخوانند و ناخواسته گرای توانمندی های مقاومت را به دشمن اعلام کنند !! چراغ خاموش ! جدید ترین سلاحهای موثر را به شمار انبوه و با آموزش کافی در اختیار حزب الله لبنان قرار دهند و توان و دقت و قدرت موشکی حزب الله را تا حداکثر 2 سال آینده 10 برابر توان کنونی اش نمایند تا انشاءالله تجاوز بعدی اسرائیل به هر بهانه و هر شیوه ای آغاز شود جز به ضربات غافلگیرانه سریع و ویرانگر مقاومت در نابودی سراسری اسرائیل و محو کامل غده سرطانی از روی زمین نیانجامد !!
  • منطق ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خاک تو سر خودت مغربی (غرب زده متوحش)
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار باید کاری کرد انشاله خدا توفیق جهاد با پلید ترین دشمنش که صیهونیست است بدهد
  • عباس ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار درود خدا بر تو و سربازان تحت فرمان شما
  • سهراب ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام و درود بر سردار رشید اسلام.اسطوره زنده مقاومت و کابوس سربازان شیطان بر روی زمین
  • ایمان ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    شیر مادرت حلالت باشه سردار
  • جمال ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    صلوات بفرستید
  • reza ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار خدا يار و ياورت باشه
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    دوستان ناراحت نشوید این ناشناس وزیر دفاع اسرائیله ، باید نظر خودشو اعلان کنه از ترس حاج قاسم خودشو فکر کنم خیس کرده (البته اگر کار دیگه نکرده باشه)
  • yektasepas ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    به فتنه گران کمربند انفجاری ببندید و آنها را با هواپیماهای هرکولس به آسمان سرزمین های اشغالی منتقل کنید و آنها را مثل بمب های هدایت شوند بر سر اسرائیلیان فرو بریزید تا هم اشغالگران به درک واصل شوند و هم شاید گناه فتنه گران بخشیده شود . ضربه زدن به دشمن لیاقت می خواهد این ها لیاقت ندارند در راه خدمت به اسلام بمیرند . آنها می میرند در راه خدمت به خبیثترین و کثیف ترین راه . پاک ترین انسان ها نیز در راه خدمت به اسلام در این راه به شهادت می رسند .
  • محمود ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردارقاسم سلیمانی =شعیب بن صالح اگه موافقید مثبت بدین
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    دقت کردین اصلاح طلب ها هم دیگه فهمیدن اوضاع خیطه الان سینه چاک سردار شدن؟! البته ما هم استقبال میکنیم دوست نداریم که تا ابد در گمراهی بمونن
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    دقت کردین اصلاح طلب ها هم دیگه فهمیدن اوضاع خیطه الان سینه چاک سردار شدن؟! البته ما هم استقبال میکنیم دوست نداریم که تا ابد در گمراهی بمونن
  • ناشناس ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    زنده باشی سردار سلیمانی دلاور.
  • آریا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا لعنت کند این اسراییل جنایکار را . درود خدا و مردم ایران بر سردار سلیمانی عزیز
  • رحيم ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار دوست داريم من كه از ديدن چهره شما احساس غرور مي كنم و دلم محكمه از اين همه تهديدات دشمن و اينكه يه ايراني آنقدر با هوشه كه امريكايي ها و اعراب و مخصوصا اسراعيل ازش مي ترسن كيف مي كنم اميدوارم يه روزي روزگار طوري بچرخه كه خدمتتو بكنم و در كنارت با نا حق و دشمنان بجنگم دوست داريم سردار
  • حمید شمسی از تنکابن ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    لعنت خدا بر همه ظالمانی که از این رژیم حمایت کرده و می‌کنند. لعنت خدا بر هر کسی که حزن شما و درد و رنج شما را می‌بیند و با سکوتش اجازه می‌دهد که شما کشته شوید.
  • اکبر ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام بر مردان خدا که حتی با کلامشان ارامش قلوب مومنین هستند و خصم زبون از قدرت‌نمایی انان در عذاب . به خدا قسم وقتی حرف‌های صدتا یه غاز اوباما و وندی شرمن و این سگ‌های هار صهیونیستی رو در مورد ایران و یا مقاومت فلسطین می‌شنوم چنان خشمی در وجودم ایجاد می‌شود که قابل وصف نیست و منتظرم كه مقامات ایرانی یک موضعگیری قابل قبولی بگیرند و جواب دندان شکنی بدهند و درمیان تمام پاسخ ها تنها جواب سردار سلیمانی چه در مورد حمله به ایران و چه نامه اخیرشان به مبارزان غزه صبر و شکیبایی را به کسانی همچون من می‌دهد تا به وقتش جام غضب را بر سر دشمن غدار صهيونيست خالي كني مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکای جهان‌خوار
  • اکبر ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام بر مردان خدا که حتی با کلامشان ارامش قلوب مومنین هستند و خصم زبون از قدرت‌نمایی انان در عذاب . به خدا قسم وقتی حرف‌های صدتا یه غاز اوباما و وندی شرمن و این سگ‌های هار صهیونیستی رو در مورد ایران و یا مقاومت فلسطین می‌شنوم چنان خشمی در وجودم ایجاد می‌شود که قابل وصف نیست و منتظرم كه مقامات ایرانی یک موضعگیری قابل قبولی بگیرند و جواب دندان شکنی بدهند و درمیان تمام پاسخ ها تنها جواب سردار سلیمانی چه در مورد حمله به ایران و چه نامه اخیرشان به مبارزان غزه صبر و شکیبایی را به کسانی همچون من می‌دهد تا به وقتش جام غضب را بر سر دشمن غدار صهيونيست خالي كني مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکای جهان‌خوار
  • يك عجم ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام. چگونه استفاده كردن ار پي چي بدون خرج و موشك انداز؛ ميتواند كمك خوبي براي نيروي مقاومت باشد.(هنوز سلاح خودشان را كامل به كار نگرفته اند). التماس دعا ياعلي ع
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    زنده باد اسلام زنده باد رهبری زنده باد سرداران مقاومت اسلامی در ایران لبنان سوریه غزه عراق و همه جای دنیای اسلام مرگ بر اسرائیل و حامیانش درود بر سیدحسن نصرالله و سردار سلیمانی عزیز که سربازان خوبی برای رهبری اند !
  • کرار ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    اللهم احفظ و انصر من ینصر سید القائدسید علی الخامنئه ای
  • سیدمهدی موسوی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار همه آماده ایم
  • rasul ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    نام جنرال براي شما كم است نام سردار هم كم است در شگفتم كه چه نامم سرباز گمنام و بسيجي امام زمانم را سربازي كه نامش طنين ترس و دلهره بر دل دشمنان مي اندازد. اين همان وعده الهي است و خداوند توانا چنان ترسی از امام زمان عج و یارانش در دل‌های دشمنان می‌افکند که هیچ قدرتی را توان رویارویی با آن حضرت نیست. امام باقر(علیه السلام) فرمود: «قائم از ما به وسیله رُعب (وحشت در دل دشمنان) یاری می‌شود.
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    من سپاه و سپاهیان را اصلا بهشون علاقه ندارم ولی خداوکیلی سردار سلیمانی را از صمیم قلب دوستش دارم چون میدونم و مطمئن هستم دشمنان وطن و مردم ما حسابی ازش میترسن و هراس دارن و همین برای من کافیه
  • محمد ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    مشرق نیوز یک عکس بیشتر از سردار سلیمانی ندارید ؟ یک تصویر بروزی ، از سیمای بشاش ایشان تهیه کنید .
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    یا حســـــــــــین
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سردار برای ما خیلی عزیز است اما قطعا سرباز گمنام نیست.
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدايا هرقدر از عمر بي فايده من مانده بگير حتي اگر شده يک ثانيه به عمر مالک اشتر سيد علي اضافه کن
  • علی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    کسانی که تحت تاثیر ماهواره ها،جنگ سوریه رایک جنگ داخلی میدانستندومتاسفانه برخی ازساکتین فتنه هم علیه مردم ودولت سوریه حرف زدند،امروز درکشتارمردم غزه سهیم هستند!چرانفهمیدندکه تمام ماجراههایی که درسوریه بوجودامد،فقط وفقط برای بستن راههای کمک رسانی به مقاومت غزه ولبنان بود!!!چرانفهمیدندکه گروهک ملحدداعش ازجانب رژیم جعلی وظیفه بستن مرزهای شمالی عراق راداردتااحیاناازان طریق دارو وغذابه رزمندگان مقاومت ارسال نشود!؟اماباتمام این اوصاف،به قول گفتنی اززیرسنگ هم که باشدبرای مقاومت امکانات ارسال میشودوصهیونیستهابدانندمقاومت تا ماههاقدرت ایستادگی وشلیک موشک به انهارادارد!!!!!!
  • مهدی 90085 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    دلمون برای این خوشتیپ تنگ شده بود مشرق بیشتر عکس این جوانمرد رو بزار
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    اگر میخواهید در فلسطین کودکی شهید نشه بهتر ه کمک کنید تا اتش بس بشه کمک به مقاومت فقط و فقط کودکان بیشتری را به کشتن خواهد داد.
  • lion2007 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام دلاور،میدونم الان اینقدروقتت گرفتس که این پیامهارو نمیتونی بخونی،ولی میخوام بگم همه برای سلمتی وطول عم رو پیروزیت دعامیکنن.نکنه از خدابخوای بری پیش رفیقات، سیدعلی تنهاست وامسال توبایدتانابودی اسراییل باشیدوبه مسلمین آزاده کمک کنید.ماهم به فرمان ولیمان دندان روی دندان وجگرگذاشته ایم ومنتظر فرمانیم.خدابه همراهت
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    واقتلوهم من حیث ثقفتموهم . عجب معني قشنگي داره ان شاء ا.. زودتر سردار. مرگ يه بار شيون هم يه بار از سودان جنوبي و آذربايجان شروع كن علي يارت
  • دوست حاج قاسم ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    شیر مادر حلالت
  • ایران دوست ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    بیاییم یکبار توهم را کنار بگذاریم ! شتر سواری دولا دولا نمی شود ! یقیناً ریشه کنی و محو اسرائیل آنهم با سلاح متعارف ! به شلیک دستکم دهها هزار موشک سجیل یا دهها هزار فاتح 110 نسل 4 (به دست حزب الله) یا دهها هزار موشک قیام یا دهها هزار موشک عاشورا نیاز دارد و لا غیر ! این راکت کاتیوشاهای بی دقت کم اثر بی خاصیت ( فجر و... ) = عدم تناسب 1 به 100 تلفات ! حقا ً به زحمت پرتاب کردن اش هم نمی ارزد ! باید راهبرد غلط کنونی دیگرگون شود !
  • امین ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خاک عالم تو سر تو و اسرائیل و امریکا و اربابای دیگرت
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    دوستت داريم سردار فدات بشيم سردار عشق مايي سردار جونمونو برات ميديم سردار
  • بهزاد ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام بر صدای غیرت و جوانمردی در این وا نفسای توحش و بی غیرتی زرداران و وانهادگان سلام برسرداری که یادگار روزگار سربداران است سلام بر آبروی آبرو سلام بر روزی که متولد شدی سلام بر روزی که وفات میکنی وسلام بر روزی که برانگیخته میشوی.
  • افشین تهران ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    سپاهیان فرزندان همین مرزوبوم و ملت هستند که حاج قاسم هم استاد این شاگردان جان برکف هست و اینکه شما خوشت نمیاد !!!!حتما ریگی به کفش داری .والا از کسانیکه باعث وحشت دشمنان کشورت میشن باید تشکر کنی.
  • افشین تهران ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اینهم از منطق مادر عروس!!!فقط استراتژی و نقشه های جناب کمالالعقل علمدوله را داشته باشید.ذلت در مقابل زتدگی.تورو خدا ببین با کیا شدیم 78میلیون!!خدا رو شکر زمان صدام اینا یا نبودن یا بچه بودن یا کسی ادم حسابشون نمیکرد.والا همه الان باید برای بعثیها نوکری و کلفتی میکردیم البته به بهای زنده موندن.!!!!!!
  • سهیل ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام به همه با بصیرتا: واقعیت اینه که کیف کردم و به وجد اومدم از این همه پیام و علامت مثبت برا سرباز آقا. نتونستم حس خودمو ازتون پنهان کنم درود به همه تون اهل ولایت!
  • ناشناس ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    ما باید تا می تونیم سلاح وتجهیزات برای نیروهای مقاومت ارسال کنیم این به نفع ایران وهمه کشورهای اسلامی است
  • ناشناس ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    لعنت بر هر کی که منفی میده
  • محمد ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اخه بچه مرگ بهتره یا موندن تو اون شرایط بدون دارو ، غذا و... یکی از محاصبه های بچه های فلسطینی رو میدیدم میگفت : ارزومه شهید شم و از این وضعیت نجات پیدا کنم
  • اکبر ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    خدا حفظت کند سردار عزیز
  • مازندرانی ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    احسنت
  • مهدی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    باسلام و درود بر سردار عزیز میهن ایران اسلامی. موقعه شعار دادن بر اسراییل جنایتکار به سر رسیدهُ دیگه وقتشه به همه جنایتکار ها نشان بدیم ایران همش لبخند نمیزنه. یه یا علی بگو همه اونایی که خوابند یا خودشونو به خواب زدن بلند شن. یا علی سردار.من الله توفیق انشا الله
  • ملت ایران ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خداوند متعال بیمه اسلام را در گرو مقاومت فلسطین قرار داد
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سوره اسراء نمایانگر این حمایت و تحقق وعده الهی است
  • محمدامین ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    مخالف نیستم ولی میگم بهتر بود علنن اشکار نیمی شد کمک ایران به مقاومت اسلامی اونم از یک مقام بلند پایه
  • بهروز ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام دوستان دلم زنده به اينه که مدام ميگه حاج قاسم شعيب صالح هست 1_فرمانده سپاه قدسه يعني مسمي به همان رسالتي که براش پيش بيني شده 2_بيرقش مکتوب به واعدو...قوه هست که حضرت علي ع ميفرماين متوقف نميشود تا در بيت المقدس فرود آيد 3_چند سالي هست که در جهان بر سر زبان افتاده که به 72ماه نزديک هست 4-ريش کم پشت دارد و گندمگون است 5_مريد ولايت امر ميباشند 6_قوا و تجهيزات عالي دارد 7-بسيار شعيب يعني مردمي و با اخلاص هست 8_به قول خودش سوريه و عراق را بهتر از خودشون مي شناسد ايشاله که خودشون باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس