دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه از حمایت‌های دائمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رئیس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در لبنان، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات منطقه به ویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

سیدحسن نصرالله در این دیدار با ستایش از ایستادگی وصف ناپذیر ملت فلسطین و دستاوردهای بی نظیر گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر ماشین جنگی رژیم غاصب، تاکید کرد: پیروزی مقاومت در جنگ جاری در غزه، سند روشن دیگری بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و نوید بخش پیروزی نهایی ملت فلسطین و ملت‌های منطقه در برابر این رژیم است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به راهپیمایی‌های عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه در پاسخ به ندای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این وحدت و انسجام را خنثی کننده توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلامی دانست.

سید حسن نصرالله همچنین از حمایت‌های دایمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رئیس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان نیز با تشریح اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران در سه هفته اخیر با هدف توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و تلاش برای رفع فوری و کامل محاصره غزه و امداد رسانی به مردم این منطقه، توسل رژیم صهیونیستی به کشتار وسیع ،‌هدفمند و سازمان یافته شهروندان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان را نشانه استیصال کامل این رژیم در مقابل قدرت رزمندگان مقاومت دانست.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه بر تداوم حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران دوست ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی شان !! و یک راهبرد تازه (کارزار هماهنگ و همزمان هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد ناو و زیر دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگر و استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زرهی و توپخانه زمینی و...) برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک دقیق و نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر مقاومت در آینده کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم داشته باشند برای امکانات پنهان صهیونیست هازیر 100متری عمق زمین) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل:بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد! در کمترین زمان(قبل از درآمدن متجاوز از گیجی ضربات و آغاز روند دلالی و دخالت حامیان متجاوز ! ) شلیک کنند و همه زیرساخت ها را کاملاً پودر نمایند تا با محو همه امکانات و تاسیسات ضروری زندگی به ناچار مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار رژیم جعلی صهیونی تمام میشود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز و انبوه جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان از مقامات صهیونیست و نظامیان! صهیونیست و حامیان غربی- عربی اسرائیل همه را اسیر و گروگان بگیرند برای تخلیه اسرار نهانی تاسیس اسرائیل !! در دل جهان اسلام !!! و محاکمه و تقاص جنایات! و سپس پرچم فلسطین را بجای ستاره شش پر شیطان!!! همه جا بر افرازند و جهان اهریمنی صلیبی صهیونی سلفی را در برابرعمل انجام شده و کاری پایان یافته قراردهند!!!به امید محواسرائیل،انگلیس وآمریکا
  • ایران دوست ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین ! اسرائیل فقط با دهها هزار سجیل یا دهها هزار فاتح 110 یا دهها هزار قیام یا دهها هزارموشک عاشورا نابود می شود ولا غیر ! این راکت کاتیوشاهای بی دقت کم اثر بی خاصیت ( فجر) = عدم تناسب 1 به 100 تلفات !! حقاً به زحمت پرتاب کردن اش نمی ارزد !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس