یک منبع آگاه با اشاره به دیدار روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان با رئیس حزب دروزی سوسیالیست ترقی خواه، تاکید کرد که دیدارهای چند روز آینده «سیدحسن نصرالله» همگان را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه لبنانی «الجمهوریة» با اشاره به دیدار روز گذشته «ولید جنبلاط» رئیس حزب دروزی سوسیالیست ترقی خواه با «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله تاکید کرد که جنبلاط در جریان این دیدار نتوانست تعهدی مبنی بر عقب نشینی حزب الله از کاندیداتوری «میشل عون» رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» پارلمان لبنان برای تصدی سمت ریاست جمهوری از نصر الله بگیرد.

به گفته این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، بعضی از دیدارهای چند روز آینده «سید حسن نصر الله» به مثابه یک «غافلگیری سیاسی» خواهند بود. این منبع آگاه به دیدارهای آینده و اهمیت آنها هیچ اشاره‌ای نکرد.

سید حسن نصرالله و ولید جنبلاط، روز گذشته ضمن دیدار و گفت‌وگو درباره مسایل داخلی و منطقه‌ای بر ضرورت انتخاب هر چه سریعتر رئیس جمهور جدید تاکید کردند. دو طرف همچنین تاکید کردند که باید تدابیر لازم برای تقویت امنیت کشور در شرایط کنونی منطقه اتخاذ شود.

سید حسن نصرالله و ولید جنبلاط  در ادامه گفت‌وگوی خود در خصوص اوضاع عراق بویژه تحولات موصل و مهاجرات اجباری مسیحیان از استان نینوا به دلیل تهدیدات داعش و کشتار مسلمانان بحث و تبادل نظر و بر حفظ وحدت عراق و تنوع سیاسی آن تاکید کردند.

طرفین همچنین در مورد تحولات غزه نیز گفت‌وگو و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    0 0
    ان شاءالله سید حسن نصرالله همیشه سالم و سلامت باشه
  • بهمن ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    0 0
    زنده باد سید حسن نصرالله که به حق پوزه خیلیا رو به خاک مالونده
  • ابوالفضل ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    کسی هست یادش رفته باشه لبیک یا حسین سید حسن را؟؟؟ کسی هست که با ان لبیک یا حسین سیدحسن دراوج مظلومیت بغض یا گریه نکرده باشد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس