کد خبر 330842
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

این برنامه ورودی و خروجی‌های رایانه شما را زیر نظر دارند و به صورت خودکار در صورت وصل شدن به اینترنت- خود را بروز می‌کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، نسخه‌های رایگان آنتی ویروس‌های مختلف ما نسخه‌های رایگان آنتی ویروس‌های مختلف مانند arg، alast، alira ، comoda، ... مشکلات کاربران خانگی را برطرف می‌کنند. مهم آن است که این برنامه‌ها مرتب به روزرسانی می‌شوند.
 
*ایجاد امنیت بیشتر با فایروال
 
با گسترش هرچه بیشتر از اینترنت در زندگی روزمره لزوم آگاهی در مورد حفظ اطلاعات شخصی افزایش یافته است. اطلاعاتی که عدم مراقبت کافی از آنها می‌تواند کاربران فضای مجازی را با مشکلات جدی روبه رو کند.
 
زمانی که فرد دیگر و یا هر چیز دیگری بتواند به رایانه شما در هر زمانی دسترسی داشته باشد، رایانه شما مستعد حمله است. شما می‌توانید با استفاده از فایروال از دیوار آتشین، دسترسی خارجی به رایانه و اطلاعات شخصی درون ان را محدود کنید.   
 
فایروال‌ها می‌توانند رایانه یا شبکه‌ای از رایانه‌ها را در برابر حمله‌های خارجی، با کنترل ترافیک غیر ضروری و اطلاعات اینترنت، محافظت کنند.
 
فایروال ها خصوصا برای کاربرانی اهمیت دارد که از کانکشنهای همیشه آنلاین مانندفایروال و مودم ADSL استفاده می‌کنند.
 
استفاده از فایروال به همراه سایر امکانات حفاظتی نظیر نرم افزارهای آنتی ویروس و رعایت توصیه‌های مربوط به امنیت فعالیت در فضای مجازی می‌تواند در برابر حملات سازمان سایبری شما را ایمن تر کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس